Jak měřit a vyhodnocovat affiliate marketing e-shopu?

Jak měřit a vyhodnocovat affiliate marketing e-shopu?

před 6 lety

14 min


Sponzorováno: Měření a následné vyhodnocování affiliate marketingu je téma, které mizí a objevuje se stále dokola. Mnoho e-shopů bohužel svoje aktivity v affiliate neumí spolehlivě měřit, a tak jsme se s Ondřejem Hájkem z affiliate sítě eHub.cz rozhodli natočit toto video a na analytiku affiliate se v něm zaměřit. Affiliate marketing pro e-shopy bude hlavním tématem mých rozhovorů, které pro vás s Ondřejem Hájkem natočím. Ondra je jedním z největších odborníků na affiliate marketing v Čechách a má s ním letité praktické zkušenosti. Proto věřím, že pro vás připravíme kvalitní obsah, který se může stát zdrojem inspirace pro vaše akvitity v affiliate a třeba i podkladem pro vaše marketéry. V tomto rozhovoru si povídáme o tom, jak affiliate marketing měřit, jak ho vyhodnocovat a co v rámci analytiky affiliate nepodcenit. Rozhovor najdete i v našem podcastu o marketingu. rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty