
Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu
Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu
před 7 lety
44 min
Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně.
Tu jeden z největších českých e-shopů spustil teprve den před natáčením našeho rozhovoru, které proběhlo 16. srpna. Srovnává v ní jablka s hruškami a konstatuje, že ačkoliv jsou jablka prodávanější, hrušky jsou v mnohém lepší. Přímo se tak vymezuje vůči jedničce na trhu, kterou je Alza.cz.
O nové kampani jsme si povídal s ředitelem marketingu CZC.cz Milanem Dudou, který předtím vedl marketing např. v Lekárna.cz nebo v Allegro Group CZ SK.
Jak nová marketingová kampaň vypadá, se můžete podívat i na tomto videu. CZC.cz společně s ním zveřejnilo i speciální podstránku, kterou najdete zde. Součástí kampaně je i tzv. Fond spokojených dvojek, ve kterém firma odměňuje ty, co jsou dvojkou ve svém oboru.
Co se ve videu dozvíte?
Proč je dobré být dvojkou na trhu?
Co firmě přinese, když svoji pozici na trhu přizná?
Proč CZC.cz podporuje další dvojky na trhu?
Jak vznikala nová reklamní kampaň?
Kdo ji pro CZC.cz vytváří a jak?
Jak celkově CZC.cz přistupuje k marketingu?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/502161
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!