Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

před 7 lety

53 min


Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta pracovala v Googlu, poté podnikala jako PPC konzultantka na volné noze a už při tom budovala tým, který se později stal základem agentury uLab, která dnes pomáhá firmám prosadit s expanzí do zahraničí. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se mění PPC reklama, jak se vyvíjí technologie Googlu a jak se proměňuje správa PPC kampaní a práce marketingových specialistů celkově. Společně s tím jsme probrali i to, jak se novým trendům budou muset přizpůsobit PPC specialisté a co nové technologie znamenají pro jejich každodenní práci. Markéta sama často vzdělává a podporuje další specialisty, takže se mohla podělit i o praktické zkušenosti z osobního rozvoje marketérů. Jelikož už dva roky buduje agenturu uLab, povídali jsme si o přechodu z freelancingu do agenturního byznysu a o tom, co pro ni na začátku podnikání bylo nejtěžší. Co se ve videu dozvíte? Jak se mění PPC reklama a jak nové trendy ovlivňují práci marketérů? Co tento vývoj znamená pro inzerenty a jak mají vybírat PPC specialisty? Podle čeho pozná Markéta nadějného marketéra při pohovoru? Jak se v PPC kampaních odlišit od velkých hráčů na trhu? Co mají z hlediska svého budoucího rozvoje dělat PPC specialisté? Vyplatí se dnes ještě specializovat na jednu oblast marketingu? Má smysl pověsit freelancing na hřebík a založit vlastní agenturu? Co bylo pro Markétu při zakládání firmy nejtěžší? rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty