
Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost
Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost
před 8 lety
50 min
Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz.
„Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka na svém blogu slova Ludvíka Vaculíka, kterými pojmenoval reklamu ve druhé polovině 90. let. Havelku reklama učarovala už v mládí, ale jak v našem rozhovoru přiznává, dneska v ní už svou budoucnost nevidí.
Povídali jsme si nejen o tom, jak se člověk může vypracovat v jednoho z největších reklamních expertů v zemi, jaké znalosti a schopnosti k tomu potřebuje a jak vznikají ty nejúspěšnější reklamy, ale i o tom, v čem dělají firmy v reklamě nejčastěji chybu a jakými reklamami se můžete inspirovat.
Co se dozvíte ve videorozhovoru:
Jak se vypracovat ve špičkového reklamního experta?
Co dnes reklama vlastně představuje a jak ji dělat správně?
Jaké znalosti a schopnosti by měli mít reklamní experti?
Co je základem úspěšné reklamy a jak ji poznat?
Co firmy v reklamách přeceňují a co naopak podceňují?
Proč byla Bobika úspěšná, i když si to mnozí nemyslí?
Jak reklamy vyhodnocovat a jak je hodnotit?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/502250
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!