
Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců
Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců
před 9 lety
32 min
Na diskuzním večeru MarketingON jsem natočil celkem 3 videorozhovory. První byl ten s Jirkou Chomátem o konkurenčních výhodách, druhý (ten zatím nevyšel) s Markem Hnátkem o linkbuildingu a konečně tento třetí - přímo s organizátorem večera a CEO marketingové agentury AdVisio Jirkou Komárem.
Zajímalo mne, proč firma vůbec akci pořádá, proč do ní investuje tolik času a sil a jak jim může pomoci v oslovení nových zaměstnanců. Zajímalo mne toho ale více - jak se obecně snaží nové talenty přitáhnout a proč by někdo měl pracovat zrovna pro jejich firmu. Rozebrali jsme i to, zda se snáze hledají marketéři v Praze nebo v Ostravě a jak se vlastně malé, ale rostoucí marketingové agentuře daří.
V minulosti jsem vyzpovídal už několik zakladatelů a ředitelů marketingových agentur a vývojářských firem. Všichni se jednohlasně shodli na tom, že poptávka na trhu práce jasně převyšuje nabídku a že sehnat nové posily není jednoduché.
Stejný problém řeší i spousta diváků Mladého podnikatele, proto tento rozhovor může být inspirací i pro ně.
Co se v rozhovoru dozvíte?
Proč AdVisio investovalo do MarketingONu?
Jak se jim daří prosadit na konkurenčním trhu?
Jak se jim k tomu daří přitáhnout nové talenty?
Jaké nástroje k hledání nových zaměstnanců využívají?
Co jim v HR funguje nejvíce?
Má smysl spolupracovat se školami a přijímat do firmy studenty?
Jaká situace je na ostravském trhu práce?
Jak se Jirkovi daří vést vlastní agenturu a s jakými překážkami se musí vypořádat?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Odkazy
Web podcasturostecky.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/502365
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!