
25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asistentka Kate vyřeší s klientem zapomenutý PIN a zvládne end-to-end další dvě stovky bankovních procesů
25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asistentka Kate vyřeší s klientem zapomenutý PIN a zvládne end-to-end další dvě stovky bankovních procesů
před 3 lety
30 min
Virtuální asistentka Kate obsluhuje v ČSOB už dva roky retailovou i firemní klientelu. Je integrovaná do desítek bankovních systémů, které běží na pozadí, a její vývoj na bázi umělé inteligence trval deset měsíců. Dnes umí pomoci klientům v každé druhé situaci a stále se učí. „Na rozdíl od klasického chatbotu Kate funguje modulárně, umí pracovat s obrovským množstvím dat, z předchozích dialogů skládat další dialogy a nevykolejí ji, ani když se zeptáte na něco stranou,“ říká v Adastra podcastu členka představenstva ČSOB odpovědná za inovace a digitalizaci Michaela Bauer.
Odkazy
Web podcastuadastracorp.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/504858
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!