25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asistentka Kate vyřeší s klientem zapomenutý PIN a zvládne end-to-end další dvě stovky bankovních procesů

25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asistentka Kate vyřeší s klientem zapomenutý PIN a zvládne end-to-end další dvě stovky bankovních procesů

před 3 lety

30 min


Virtuální asistentka Kate obsluhuje v ČSOB už dva roky retailovou i firemní klientelu. Je integrovaná do desítek bankovních systémů, které běží na pozadí, a její vývoj na bázi umělé inteligence trval deset měsíců. Dnes umí pomoci klientům v každé druhé situaci a stále se učí. „Na rozdíl od klasického chatbotu Kate funguje modulárně, umí pracovat s obrovským množstvím dat, z předchozích dialogů skládat další dialogy a nevykolejí ji, ani když se zeptáte na něco stranou,“ říká v Adastra podcastu členka představenstva ČSOB odpovědná za inovace a digitalizaci Michaela Bauer.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty