
#5 EXEC Talks: Petr Miklík (CMO, Grizly) - Vlastní značka a výroba, konkurence a influenceři
#5 EXEC Talks: Petr Miklík (CMO, Grizly) - Vlastní značka a výroba, konkurence a influenceři
před 2 lety
90 min
Petr Miklík je marketingový ředitel e-shopu Grizly.cz, největšího e-shopu s oříšky a zdravou výživou u nás. 🐻 Grizly loni pokořil půl miliardy a dále roste - aktuálně meziročně o 25 %. Daří se mu v zahraničí a vídáme ho i v televizi. 💬 Dozvíte se...Průměrně 11 produktů v objednávce, chybějící velká přímá konkurence, vlastní výroba a drtivá většina obratu z vlastních výrobků. Vše ale není vždy tak růžové a křupavé, jak to na první pohled vypadá. S Petrem Miklíkem jsme se bavili o výhodách i nevýhodách privátní značky, o téměř neexistující konkurenci a jiném pohledu na influencery. 💡Nepřeslechněte...Proč by šéf logistiky vyházel 2/3 produktů ze skladu?Kdy dává smysl investovat do TV reklamy a jak měřit návratnost?Síla dopravy zdarma a její dopad na konverzní poměr.🔗 OdkazyLinkedin Petra MiklíkaE-shop https://www.grizly.cz/TV reklama✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Odkazy
Web podcastuwww.buzzsprout.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/508755
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!