Martin Hroch: Pod jednou značkou jsou naše stanice zajímavější pro inzerenty

Martin Hroch: Pod jednou značkou jsou naše stanice zajímavější pro inzerenty

před 2 lety

7 min


Jak se Martinu Hrochovi řídí vícero rozhlasových stanic, z nichž každá je trochu jinak zaměřená? V čem je takové řízení výhodné? A má to i nějaké nevýhody? A chtěl by Martin Hroch nějakou stanici k stávajícím šesti z portfolia Radio United Broadcasting přidat?V bonusovém rozhovoru k Rozpravám o médiích na téma Sto let rádia u nás si Lucie Šťastná z Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK povídá s Martinem Hrochem, generálním ředitelem Radio United Broadcasting.Martin Hroch se v rádiích pohybuje od roku 1992. Zkušenosti sbíral na rádiu Kiss 98 Praha, poté působil v rámci celé Kiss sítě jako programový šéf. Stál u zrodu rádia Beat a staral se o rozvoj značek, které do jeho portfolia přibývaly (Country, Radio 1, Signál a Spin). V současné době působí jako generální ředitel společnosti RADIO UNITED BROADCASTING s.r.o., pod níž spadá např. Rádio Beat, Radio 1, Country rádio, Signál a další). Zdroj: M. Hroch.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty