Formativní hodnocení: Účinný přístup k hodnocení žáků a žákyň v různorodých třídách

Formativní hodnocení: Účinný přístup k hodnocení žáků a žákyň v různorodých třídách

před 9 měsíci

20 min


<p>Zdeňka Juklová, lektorka, mentorka a bývalá ředitelka Základní školy a Mateřské školy Velké Hamry během první části třídílného podcastu vysvětlí problematiku formativního přístupu ve výuce a hodnocení na základních školách. Dozvíme se, že slovní hodnocení není synonymem pro formativní hodnocení. Juklová také nabídne praktické tipy, jak začít zavádět formativní hodnocení ve školách, kde stále převládá tradiční sumativní hodnocení známkami od jedné do pěti.V <a href="https://zapojmevsechny.cz/clanek/919-podcast-58-formativni-hodnoceni-ucinny-pristup-k-hodnoceni-zaku-a-zakyn-v-ruznorodych-tridach" target="_blank" rel="noopener noreferer">textu na webu Zapojmevšechny.cz</a> najdete záznam z podcastu doplněný o spoustu dalších informací, doporučenou literaturu i zdroje.</p>

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty