Cesta zákazníka v autopojištění od výběru pojišťovny po řešení škody

Cesta zákazníka v autopojištění od výběru pojišťovny po řešení škody

před 10 měsíci

31 min


Popis epizody

Zákaznické cesty nejsou žádnou novinkou. Pracují s nimi úspěšné firmy po celém světě. Stejně tak i v Kooperativě pečlivě sledujeme zákaznické cesty u všech našich produktů a zajímá nás, jak nás klienti vnímají a jak jsou s námi spokojeni. V tomto díle se budeme bavit nejen o zákaznické cestě v rámci autopojištění, ale také o projektu MOOVE. Hosty epizody jsou Eva Dudíková, která představí zákaznickou cestu a Lukáš Cankař, šéf projektu MOOVE. Hlavní témata: 01:03 – Zákaznická cesta 02:28 – Projekt MOOVE 03:52 – Fáze zákaznické cesty v autopojištění 07:24 – Jak se měří spokojenost/nespokojenost klientů 12:12 – Silné stránky Kooperativy při sjedníní autopojištění 14:25 – KOOPILOT nejen pro mladé řidiče 17:55 – Hlášení škod a opatření na dlouhé čekací doby v autoservisech 21:52 – Komunikace s klienty v rámci zákaznické cesty 24:25 – Využití osvěty přispívá k pozitivní zákaznické zkušenosti 26:32 – Digitální mapa zákaznické cesty

Hodnocení epizody

Další epizody