
Cesta zákazníka v autopojištění od výběru pojišťovny po řešení škody
Cesta zákazníka v autopojištění od výběru pojišťovny po řešení škody
před 10 měsíci
31 min
Popis epizody
Zákaznické cesty nejsou žádnou novinkou. Pracují s nimi úspěšné firmy po celém světě. Stejně tak i v Kooperativě pečlivě sledujeme zákaznické cesty u všech našich produktů a zajímá nás, jak nás klienti vnímají a jak jsou s námi spokojeni. V tomto díle se budeme bavit nejen o zákaznické cestě v rámci autopojištění, ale také o projektu MOOVE. Hosty epizody jsou Eva Dudíková, která představí zákaznickou cestu a Lukáš Cankař, šéf projektu MOOVE.
Hlavní témata:
01:03 – Zákaznická cesta
02:28 – Projekt MOOVE
03:52 – Fáze zákaznické cesty v autopojištění
07:24 – Jak se měří spokojenost/nespokojenost klientů
12:12 – Silné stránky Kooperativy při sjedníní autopojištění
14:25 – KOOPILOT nejen pro mladé řidiče
17:55 – Hlášení škod a opatření na dlouhé čekací doby v autoservisech
21:52 – Komunikace s klienty v rámci zákaznické cesty
24:25 – Využití osvěty přispívá k pozitivní zákaznické zkušenosti
26:32 – Digitální mapa zákaznické cesty
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.koop.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/537331