
#50a - Jak a proč měřit zákaznickou zkušenost v B2B – Martin Souček, Survio.com
#50a - Jak a proč měřit zákaznickou zkušenost v B2B – Martin Souček, Survio.com
před 4 lety
41 min
Jak zjistit, co zákazník potřebuje? Jak je spokojený s mými službami? I s tím, jak se mu komunikuje s mými zaměstnanci?
Martin Souček je marketingový ředitel aplikace Survio.com. Používá tedy pro vlastní byznys vlastní služby. A ví, jak dělat zákaznický průzkum, aby fungoval. V tomto rozhovoru sdílí své zkušenosti s používáním NPS u nás i v různých jiných kulturách, s hodnocením práce prodejců i s vyhodnocováním dotazníků a důležitostí okamžité reakce na projevy nespokojenosti zákazníka.
Celý rozhovor jako video a podcasty najdete zde: https://martinbednar.net/blog/
Odkazy
Web podcastumartinbednar.net
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/539329
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!