Efekt fialové krávy - Proč a jak být pozorovatelně odlišný

Efekt fialové krávy - Proč a jak být pozorovatelně odlišný

před 6 lety

18 min


Efekt fialové krávy, marketingová metoda Setha Godina, kterou lze uplatňovat i v rámci vlastního malého podnikání a projektů. Jak píše Godin, fialová kráva není nudná, ale pozoruhodná! Musíš něco dělat jinak. Ta fialová kráva vyčnívá z davu. Něco je nestandardně jinak, že o tom máme potřebu mluvit. Takový produkt nebo služba se marketuje sama, resp. šuškanda je tím marketingem. Problém dnešní doby je totiž, že většinu reklamy ignorujeme a filtrujeme. Jak tedy uspět v marketingu, reklamě a propagaci? Co vše znamená mít fialovou krávu ve svém podnikání či projektu? Jak dělat marketing jinak? Jak přijít s neokopírovatelnou konkurenční výhodou? Sdílím myšlenky k efektu fialové krávy i konkrétní příklady a metody společností a značek, které tento marketingový princip uplatňují v praxi. Děkuju za poslech podcastu. Budu rád, když mi napíšeš upřímné hodnocení na iTunes, jak se Ti podcast líbil. Tvoje zpětná vazba je pro mě důležitá a velmi mi pomůže. Odebírej podcast na Spotify, iTunes anebo Android aplikaci.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty