Jakub Kantor: Majitel firmy musí umět přemýšlet o značce v celku. V Česku nám stále chybí „brand mindset“

Jakub Kantor: Majitel firmy musí umět přemýšlet o značce v celku. V Česku nám stále chybí „brand mindset“

před 3 lety

36 min


Jak se dělá brand? Jaké činnosti se ukrývají pod vznikem nové značky? Proč je rebranding náročný proces a kolik času je třeba si na něj vyhradit? Hostem Mediálky je Jakub Kantor, Brand stratég & konzultant, spoluautor podcastu BrandHunters. Prozradil nám nejen zajímavosti a úskalí své praxe, věnovali jsme se také úspěšným značkám a sportovním klubům. Povedl se dle Jakuba rebranding fotbalového klubu Juventus Turín? A co loga české Sparty a Slavie? Posvítili jsme si také na NHL, automobilky, které v poslední době prošly proměnou včetně značky Škoda, i globálním hráčům. Jak pracují se svým logem v průběhu času? Co se povedlo a co méně? Kde Jakub čerpá inspiraci ke své kreativní tvorbě a proč by měl designér vidět do budoucnosti? Čím ho irituje pojem „love brand“? Poslechněte si další díl podcastu o marketingu a komunikaci.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty