169: Jiří Havlíček | Proč je zákaznická zkušenost klíčem k úspěchu

169: Jiří Havlíček | Proč je zákaznická zkušenost klíčem k úspěchu

před 8 měsíci

50 min


Má si CEO prošlapat cestu firmou odspodu, aby o ní věděl první poslední? Nebo je pozice CEO profese a řemeslo, jako každé jiné? Co názor, to člověk. Jiří Havlíček z firmy Daktela na to má názor jasný. Jak by ne. Firmou si prošel od „děvečky pro všechno“ (mrkněte na Zážeh a uvidíte, že ho to pobavilo 😉) až po pozici v exekutivním managementu nejvyšší. Díky tomu jsem se ho mohl ptát na vše. Žádné „musím se zeptat“ a „na to mám lidi“. I proto jsme mohli jít pěkně do hloubky budování zákaznické péče. Oblasti, která je dost přehlížená. Jo, i mnou. Máte prostě pocit, že na ni přes všechno to budování není čas. A přitom vám tudy tečou peníze fuč. Probrali jsme toho ale mnohem víc: 🔸 Jaký je největší problém v zákaznické péči? 🔸 Kde jsou hranice mezi marketingem a obchodem? 🔸 Proč mít speciální tým na velké klienty? 🔸 Jak vybrat správného partnera pro expanzi? 🔸 Jak plánovat a rozvíjet výkonnost partnerů? To nejdůležitější Jirka shrnul i do bonusu „10 nejčastějších chyb v zákaznické péči“. Jestliže chcete mít zákaznickou péči na úrovni – a je fuk, jestli jste ve firmě 3 nebo 300 – pak tenhle bonus musíte mít vylepený někde u monitoru a furt si ho připomínat. Jako vždy ho najdete na mých webových stránkách www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty