Slevové akce v marketingu: Klišé nebo efektivní nástroj pro prodej?

Slevové akce v marketingu: Klišé nebo efektivní nástroj pro prodej?

před rokem

9 min


V dnešní epizodě se podíváme na slevové akce v B2B marketingu. Jejich účinnost v prodeji vysoko hodnotných produktů a služeb může být sporná. Proč? Protože když nabízíte něco s vysokou přidanou hodnotou, sleva může klidně poškodit vaši důvěryhodnost. Je to jen klišé, nebo je v tom něco víc? A jaký je zde rozdíl mezi B2B a B2C? 📣 IT konference, která rozstřelí zažité pořádky? ➡️ No Bullshit ➡️ 26.3.2024 ➡️ Cubex Centrum Praha

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty