Jak napsat prodejní text v post-pandemické době

Jak napsat prodejní text v post-pandemické době

před 3 lety

16 min


Texty i v době videí a podcastů prodávají. Z toho důvodu je důležité vědět, jak by měly být koncipované. A taky jak o nich přemýšlet, aby pro vaší firmu byly přínosné. 3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku: Prodejní texty stále fungují a jsou důležitou součástí obchodně-marketingového procesu Prodejní text nemůže být na první dobrou o vás. Musí být především o hodnotě pro klienta Prodejní text není jenom prezentace, kterou posíláte na všechny strany. Je to váš skript, který používáte při obchodních jednáních.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty