
Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?
Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?
před 2 lety
29 min
Vize, mise, persony. Jsou vám k něčemu, když přemýšlíte nad strategií značky? Spíš ne.Kde tedy začít? Jak pracovat s positioningem, segmentací nebo category entry points? A proč vám s plánováním strategie nejvíce pomohou insightové platformy?V dalším díle Behavio Podcastu s Vojtou Prokešem a Honzou Brejchou se podíváme blíže na strategii značky a vysvětlíme si, jak to dělají Lidl, Monster nebo třeba Airwaves a Winterfresh.---Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci. 🧑💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com.➡️ Přidejte si nás na LinkedInu: Behavio Labs Vojtěch Prokeš Jiří Boudal Jan Brejcha
Odkazy
Web podcastuwww.behaviolabs.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/642326
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!