microphone

Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

Strategie značky – jak ji postavit a zpětně vyhodnotit?

před 2 lety

29 min


Vize, mise, persony. Jsou vám k něčemu, když přemýšlíte nad strategií značky? Spíš ne.Kde tedy začít? Jak pracovat s positioningem, segmentací nebo category entry points? A proč vám s plánováním strategie nejvíce pomohou insightové platformy?V dalším díle Behavio Podcastu s Vojtou Prokešem a Honzou Brejchou se podíváme blíže na strategii značky a vysvětlíme si, jak to dělají Lidl, Monster nebo třeba Airwaves a Winterfresh.---Díky, že nás posloucháte! 💙 Nezapomeňte nás ohodnotit ve vaší oblíbené podcastové aplikaci. 🧑‍💻 Více o Behavio Labs na www.behaviolabs.com.➡️ Přidejte si nás na LinkedInu: Behavio Labs Vojtěch Prokeš Jiří Boudal Jan Brejcha

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty