
Matěj Kapošváry, Shopsys: Byli jsme na totální hraně failu, ale vždy jsme to zvládli vybalancovat
Matěj Kapošváry, Shopsys: Byli jsme na totální hraně failu, ale vždy jsme to zvládli vybalancovat
před 4 lety
60 min
Popis epizody
Matěj Kapošváry stojí u kormidla platformy na tvorbu e-shopů na míru s open-source řešením. V Shopsysu rozvíjí a pečují o e-shopy velkých a středních společností. Jejich cílem je, aby klient maximálně využil potenciál e-shopu. Předávají své know-how i z oblasti marketingu, učí klienta kontinuálně pracovat s daty, optimalizovat projekt a pomáhají se strategií. Matěj se do Shopsysu dostal v roce 2014 díky organizování e-commerce konference ShopCamp. Jaká byla jeho cesta od studenta robotiky, přes marketingového specialistu k postu provozního ředitele?
Kam dál?
➡️ Matěj Kapošváry: https://www.shopsys.cz/team/matej-kaposvary/
➡️ Freelo: www.freelo.cz
➡️ Blogpost: https://blog.freelo.cz/matej-kaposvary-shopsys/
🎙 Co všechno jsme probrali?
Jaká byla Matějova cesta k Shopsysu
Magazín EXEC
Zahraniční expanzi
Jakým výzvám čelí agentury
Shopsys Framework
Shopsys Commerce Cloud
Konkurence in-house vývoje
Tipy na pracovní nástroje
Co-development a budování týmu
Výhody co-developmentu
Vývoj a procesy
Svět e-commerce
Vliv pandemie covid-19 na e-shopaře
Workflow a pracovní rutiny
Transparentnost Shopsysu
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.freelo.io
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/69188