
Jak Pavel Bulowski dobyl asijský trh analytickým nástrojem Meiro.io
Jak Pavel Bulowski dobyl asijský trh analytickým nástrojem Meiro.io
před 5 lety
66 min
Pavel Bulowski je spoluzakladatel analytického brněnsko-singapurského nástroje Meiro.io. Jeho prvním klientem byla indonéská banka a u tamního trhu také zůstal. Meiro je Customer Data Platform neboli komplexní nástroj umožňující firmám spojovat data o svých zákaznicích, analyzovat je a poskytovat interaktivně přímo lidem v byznysu.
Co jsme se dozvěděli?
O Meiro a čím se zabývají
Čím se odlišují od ostatních nástrojů
Jaká byla cesta k prvnímu zákazníkovi
Jaké jsou specifika podnikání v Asii
Jaká je tam mentalita lidí
Jaké je žít v Singapuru
Jak dělají v Meiro marketing
Jak vypadá Pavlův typický den
Jaký má Pavel vztah ke sportu
O vegetariánství
Doporučení na knížky
Pár odkazů:
Meiro: https://www.meiro.io/
Pavlův LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pbulowski/detail/recent-activity/posts/
Freelo: https://www.freelo.cz/cs
Freelo blog: https://blog.freelo.cz/
FreeloTV: http://freelo.tv/
Odkazy
Web podcastuwww.freelo.io
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/69203
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!