#47 - Jak (ne)sdílet firemní obsah na LinkedIn?

#47 - Jak (ne)sdílet firemní obsah na LinkedIn?

před 4 měsíci

6 min


📢 Chcete, aby vaši zaměstnanci pomáhali budovat firemní brand na LinkedIn? Skvělé! Jenže mnoho firem dělá zásadní chybu – nutí zaměstnance sdílet firemní příspěvky. A to nefunguje. ❌Podle LinkedIn experta Miloše Křepelky algoritmus nepodporuje sdílení firemních příspěvků. Dosah takových postů je minimální. 👀💡 Jak to tedy dělat správně? ✅ Místo sdílení ať zaměstnanci vezmou obsah z firemní stránky, napíšou vlastní pohled a zveřejní ho na svém profilu.✅ Přidají autentický komentář – proč je to důležité, jakou s tím mají zkušenost.✅ Firemní stránku nebo autora příspěvku označí, ale hlavní váha zůstává na jejich vlastním obsahu.🔎 A co penalizace od LinkedInu?Když jen sdílíte firemní příspěvek, dosah je mizivý. Když přidáte osobní pohled a post napíšete od nuly, algoritmus vás odmění vyšším zásahem. 🚀Hlavní partner: Recruitment Club Mediální partneři: HR NEWS, NEWSTREAM Oborový partner: Svaz personalistů Produkce: Síť pracovních portálů dream.jobs - www.dream.jobs, www.pravda.sk, www.hrnews.cz, www.abravito.cz, www.startupdisrupt.com, www.svazpersonalistu.cz, www.starjob.cz, www.newstream.cz

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty