Jak navrhnout digitální brand?

Jak navrhnout digitální brand?

před 4 lety

45 min


Jaký význam mají značky v současném digitálním světě, kde celá řada služeb a produktů vůbec nemá svou fyzickou podobu? Co pro ně znamená interaktivní prostředí, kde s nimi může každý komunikovat, lajkovat je, hodnotit nebo krititzovat? Zůstane stále vše při starém, nebo se znovu jejich funkce promění?Hostem dnešního Updatu bude Tomáš Hrivnák, strategický marketér a designér významů značek.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty