Popis epizody
Slevomat hlásí rekordní obrat 5 miliard korun. Do čela firmy se před devíti měsíci postavil Tomáš Braverman – známý e-commerce lídr a bývalý šéf Heureky. Co všechno se ve Slevomatu od té doby změnilo? Jak vznikala nová strategie, jak se řídí skupina napříč třemi zeměmi a co bude dál? V otevřeném rozhovoru jsme probrali i Tomášovu pauzu na volné noze, chystanou knihu a jeho pohled na řízení česko-slovenské firmy.Tři klíčové priority po nástupu do Slevomatu: vize, governance a reorganizaceHlavní zákaznické motivace a jak s nimi pracovat z hlediska marketinguImplementace roční strategie a OKR systému s jasnými cíli a měřitelnými výsledkyTravel tvoří 65 % obratu, lokál naopak 80 % objednávek – kde je vyšší retence?Polsko klíčovým tahounem růstuBudoucnost: vzdálenější destinace, luxusnější ubytováníByznys model založený na silných vztazích s hotelyProč rebranding nedává smysl – brand awareness, která vyrazí dechPlány na spuštění nativní aplikace a CDP platformyV čem se Slevomat inspiruje od britské mateřské Secret EscapesReorganizace, propojení CZ/SK týmů a důsledkyExpanze do dalších zemí?Co se Tomáš naučil během desetiměsíční pauzy a kdy vyjde jeho kniha5 otázek na tělo na závěr✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.buzzsprout.com
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/714893