🎤 Jan Tichý: „U každého existujícího frameworku nám vždy něco chybělo, proto jsme si vytvořili vlastní.” | Digichef Podcast

🎤 Jan Tichý: „U každého existujícího frameworku nám vždy něco chybělo, proto jsme si vytvořili vlastní.” | Digichef Podcast

před 4 lety

26 min


„Všechny marketingové aktivity rozdělujeme do pěti fází: Povědomí, Akvizice, Výkon, Retence a Doporučení, tedy PAVRD," vysvětluje Jan Tichý, který je v Tastu zodpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj. Co pod jednotlivé fáze spadá a v čem se PAVRD liší od velmi známého frameworku SEE-THINK-DO-CARE (S-T-D-C)? Rozhovor je k dispozici i na YouTube. 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz 👉  Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá. 📧  Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz  🙏🏻  Napište nám!

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty