Objektifikace žen v reklamě

Objektifikace žen v reklamě

před 2 lety

50 min


Dva spolky Beat Sexism a Nesehnutí se spojí v diskuzi o objektifikaci žen v médiích. Nesehnutí až do roku 2018 deset let v kuse monitorovalo situaci sexistické reklamy v českém mediálním prostoru a pravidelně udílelo anticenu “Sexistické prasátečko” těm nejhorším. Jakto, že je v českém mediálním prostoru i nadále přítomna a tolerována sexisitická reklama? Jak tyto případy (ne)řeší Rada pro reklamu? A které značky by zasloužily anticenu za posledních 5 let?

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty