Popis epizody
„Chceme mít více nových klientů, chceme, aby více využívali smart a virtuální asistentku Kate, chceme, aby se klientům vyplatilo využívat služby ČSOB a chceme klientům šetřit čas a peníze,“ shrnul Martin Jarolím novou strategii retailového bankovnictví v ČSOB. Podle něj zažíváme v bankovnictví technologickou revoluci, nejčastější interakce mezi bankou a klientem je dnes prostřednictvím telefonu. Nicméně pořád platí, že v bankovním byznyse zůstala i přes používání technologií a dat klíčovým faktorem důvěra. „Nositelem té důvěry jsou stále lidé na pobočkách nebo v Klientském centru“. Více se dozvíte v aktuální epizodě našeho podcastu.
Hostem Lenky Vahalové byl Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za Retail.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.csob.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/87815