Martin Jarolím: V bankovnictví je stále nejdůležitějším faktorem důvěra

Martin Jarolím: V bankovnictví je stále nejdůležitějším faktorem důvěra

před 2 lety

39 min


„Chceme mít více nových klientů, chceme, aby více využívali smart a virtuální asistentku Kate, chceme, aby se klientům vyplatilo využívat služby ČSOB a chceme klientům šetřit čas a peníze,“ shrnul Martin Jarolím novou strategii retailového bankovnictví v ČSOB. Podle něj zažíváme v bankovnictví technologickou revoluci, nejčastější interakce mezi bankou a klientem je dnes prostřednictvím telefonu. Nicméně pořád platí, že v bankovním byznyse zůstala i přes používání technologií a dat klíčovým faktorem důvěra. „Nositelem té důvěry jsou stále lidé na pobočkách nebo v Klientském centru“. Více se dozvíte v aktuální epizodě našeho podcastu. Hostem Lenky Vahalové byl Martin Jarolím, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za Retail.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty