
Jan Sadil: I když to letos bylo náročné, vždycky jsme byli klientům nablízku
Jan Sadil: I když to letos bylo náročné, vždycky jsme byli klientům nablízku
před 5 lety
21 min
Už od počátku pandemie jsme pro klienty dělali maximum – např. jako první jsme přišli s odklady splátek, drželi jsme co nejvíce poboček otevřených a skvěle se zapojilo také naše callcentrum. I díky tomu jsme získali titul Klientsky nejpřívětivější banka roku. Dozvíte se také, co by klientům, kolegům i sobě přál do nového roku.
Hostem Lenky Vahalové byl Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.
Odkazy
Web podcastuwww.csob.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/87910
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!