Jan Sadil: I když to letos bylo náročné, vždycky jsme byli klientům nablízku

Jan Sadil: I když to letos bylo náročné, vždycky jsme byli klientům nablízku

před 5 lety

21 min


Už od počátku pandemie jsme pro klienty dělali maximum – např. jako první jsme přišli s odklady splátek, drželi jsme co nejvíce poboček otevřených a skvěle se zapojilo také naše callcentrum. I díky tomu jsme získali titul Klientsky nejpřívětivější banka roku. Dozvíte se také, co by klientům, kolegům i sobě přál do nového roku. Hostem Lenky Vahalové byl Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za retail.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty