
Je to jako drogy. Šéf poradenské firmy popisuje vliv slev na chování
Je to jako drogy. Šéf poradenské firmy popisuje vliv slev na chování
před měsícem
16 min
„Promoční akce je stav, kdy si spotřebitelé kupují věci, které nepotřebují, za peníze, které nemají. Já bych ten výsledný efekt pro ekonomiku nenazýval pozitivním,“ říká v pořadu Agenda SZ Byznys Jan Jírovec, šéf české technologicko-poradenské firmy Logio, která pro firmy řeší problematiku řízení dodavatelských řetězců a pomáhá odhalit jejich případnou neefektivitu a plýtvání.Mezi její klienty patří velké firmy jako Rohlík, Albert nebo Škoda Auto. Loni společnost utržila 320 milionů korun.Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.Odebírejte na Podcasty.cz, Apple Podcasts nebo Spotify.
Odkazy
Web podcastuwww.seznamzpravy.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/915075
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!