
Je to jako drogy. Šéf poradenské firmy popisuje vliv slev na chování
Je to jako drogy. Šéf poradenské firmy popisuje vliv slev na chování
před 7 dny
16 min
Popis epizody
„Promoční akce je stav, kdy si spotřebitelé kupují věci, které nepotřebují, za peníze, které nemají. Já bych ten výsledný efekt pro ekonomiku nenazýval pozitivním,“ říká v pořadu Agenda SZ Byznys Jan Jírovec, šéf české technologicko-poradenské firmy Logio, která pro firmy řeší problematiku řízení dodavatelských řetězců a pomáhá odhalit jejich případnou neefektivitu a plýtvání.Mezi její klienty patří velké firmy jako Rohlík, Albert nebo Škoda Auto. Loni společnost utržila 320 milionů korun.Agenda. Rozhovory s top lídry českého byznysu, zakladateli firem, odborníky. Čtvrthodinka o byznysu z první ruky.Každý všední den na SZ Byznys a ve všech podcastových aplikacích.Odebírejte na Podcasty.cz, Apple Podcasts nebo Spotify.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.seznamzpravy.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/915075