
Jak poznat mrtvou firmu. Expert radí podívat se do jejího skladu
Jak poznat mrtvou firmu. Expert radí podívat se do jejího skladu
před 7 dny
9 min
Popis epizody
Rozhovor Zuzany Hodkové. Zhruba 40 procent akčních prodejů se nevyplatí ani výrobcům, ani maloobchodníkům. Přesto do nich jdou. „Je to jako drogy, na které spotřebitele naučíte. Běhají po slevách, ale nehledají stabilitu,“ říká Jan Jirovec, šéf Logio.„Promoční akce je stav, kdy si spotřebitelé kupují věci, které nepotřebují, za peníze, které nemají. Já bych ten výsledný efekt pro ekonomiku nenazýval pozitivním,“ říká v pořadu Agenda SZ Byznys Jan Jirovec, šéf české technologicko-poradenské firmy Logio, která pro firmy řeší problematiku řízení dodavatelských řetězců a pomáhá odhalit jejich případnou neefektivitu a plýtvání.Celý rozhovor čtěte zde Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz. Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.seznamzpravy.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/915254