PMaxky pod kontrolou s Lukášem Hvizdošem: Štítkování, mikrokonverze a práce s budgetem

PMaxky pod kontrolou s Lukášem Hvizdošem: Štítkování, mikrokonverze a práce s budgetem

před měsícem

88 min


Lukáš Hvizdoš je PPC specialista z agentury 6Clickz, který se Performance max kampaním věnuje už od jejich spuštění a v této epizodě se s námi podělil o ty nejkonkrétnější strategie, jak z nich vytěžit maximum – a hlavně je udržet pod kontrolou.Jak na správné štítkování produktů a proč je klíčové rozlišovat mezi Heroes, Villains nebo Zombies? Co má společného správa kampaní a řízení auta? A jak pomocí mikrokonverzí získat víc dat pro optimalizaci?Proč někdy dává smysl nechat kampaň „limited by budget“? Kdy a jak vyloučit z PMaxky brand? Probrali jsme i to, kdy je lepší klasický shopping a jak do optimalizace zapojit data z GA4. Jak dopadlo 16 A/B testů Performance Max vs Shopping?Dozvíte se:Jak nakopnout stagnující Pmaxku pomocí mikrokonverzíJak segmentace produktů pomocí štítků zvyšuje výkonKdy (ne)řešit „limited by budget“Jak vypadá Zombie strategie v praxiJak na optimalizaci feeduCo všechno se dá vyčíst z Pmax Report ScriptuTahle epizoda je must-listen pro každého, kdo už s Pmax pracuje – nebo to má v plánu.Lukáše můžete sledovat zde:https://www.linkedin.com/in/lukashvizdos/

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty