Jak vytvořit dobrou zákaznickou péči? | Zlata Vavrušková (Shoptet)

Jak vytvořit dobrou zákaznickou péči? | Zlata Vavrušková (Shoptet)

před 2 měsíci

28 min


Jak vytvořit opravdu dobrou zákaznickou péči, co je to zákaznická cesta a jak to udělat, aby zákazník podporu nepotřeboval? O tom si budu povídat se Zlatou Vavruškovou, šéfka zákaznické podpory v Shoptetu a současně majitelka e-shopu a výběrového papírnictví kaš-mi-daš. Tato epizoda je součástí podcastu, který pro vás od roku 2015 připravuje Jiří Rostecký. Videa k podcastům najdete na jeho webu: www.rostecky.cz (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!
Odesláním souhlasíte, aby vám ČESKÉ PODCASTY zasílaly pravidelné e-mailové newslettery o novinkách. Tento souhlas udělujete na dobu neurčitou s tím, že jej můžete kdykoliv bezplatně odvolat prostřednictvím tlačítka v každém newsletteru.
O tom, jak s vašimi osobními údaji (tj. e-mailem) nakládáme, si můžete přečíst na stránce zásady ochrany osobních údajů.
© 2025 České Podcasty