
SPOKOJENOST U ZAMĚSTNANCŮ JE STEJNĚ DŮLEŽITÁ JAKO U ZÁKAZNÍKŮ; V OREA HOTELS JSME TOVÁRNA NA ŠTĚSTÍ
SPOKOJENOST U ZAMĚSTNANCŮ JE STEJNĚ DŮLEŽITÁ JAKO U ZÁKAZNÍKŮ; V OREA HOTELS JSME TOVÁRNA NA ŠTĚSTÍ
před 21 dny
34 min
Hostem této epizody Raiffcastu byl Gorjan Lazarov, generální ředitel OREA Hotels & Resorts, který se s námi podělil nejen o svůj kariérní příběh od dětství v Makedonii přes studia v USA až po vedení jedné z největších hotelových sítí v Česku. V rozhovoru jsme také probrali proměnu OREA Hotels od nástupu Gorjana, jejich firemní kulturu, klíčovou roli empowermentu, nebo třeba důležitost spokojenosti klientů, ale také zaměstnanců.Timeline:00:00 - Představení Gorjana Lazarova a OREA Hotels00:35 - Gorjanova kariérní cesta z Makedonie přes USA až do Prahy10:20 - Klíčová rozhodnutí pro úspěch OREA Hotels13:30 - Empowerment jako cesta k velkým změnám16:57 - Vztah mezi OREA Hotels a jejich hosty18:45 - Fluktuace zaměstnanců v odvětví hospitality21:42 - Důležitost komunikovat strategii zaměstnancům25:23 - Klientská spokojenost32:53 - Gorjanovo přání pro OREA Hotels do budoucna📸 Instagram: https://www.instagram.com/raiffeisenbank_cz📊 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/raiffeisenbank-cz
Odkazy
Web podcastuwww.rb.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/999774
Přihlašte se k newsletteruLadíme české podcasty do dokonalosti. Buďte u toho s námi!