• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Oranžáda

BESTETO
Jsme Oranžáda z marketingové agentury BESTETO. Světu přinášíme velkolepé povídání (nejenom) o marketingu ze světa e-commerce. Nasaďte pecky do uší a užívejte si příval oranžových novinek kdykoliv a kdekoliv.
Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

--

Ohodnoť podcast!

Skóre se objeví až podcast ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Seznam epizod

  1. Logo epizody: O cenotvorbě a analytice s Pricing Foxem
    O cenotvorbě a analytice s Pricing Foxem
    14. 1. 2021
    Pricing Fox je nástroj, který vznikl na přelomu dubna a května minulého roku. I přesto, že je tento nástroj na světě teprve krátce, pomáhá e-shopařům s tvorbou cenotvorby. Díky nastaveným požadavkům dokáže automaticky a flexibilně měnit ceny produktů tak, aby se e-shop dostal na nejvyšší příčky ve zbožových srovnávačích.
  2. Logo epizody: O e-mail marketingu s Ondrou Ratajským (SmartEmailing)
    O e-mail marketingu s Ondrou Ratajským (SmartEmailing)
    19. 11. 2020
    E-mail marketing je mocným nástrojem, který e-shopaři často nevyužívají tak, jak by mohli. Náš další host prozradí, proč newsletery posílat, v čem bývají nejčastěji chyby a proč se nebát zapojit automazizaci.
  3. Logo epizody: O affiliate marketingu s Romanem Dobiášem (Dognet)
    O affiliate marketingu s Romanem Dobiášem (Dognet)
    27. 10. 2020
    Zapomeňte na svoje předsudky ohledně affiliate marketingu. Roman Dobiáš z affiliate sítě Dognet vám vysvětlí, proč je pro e-shopy tenhle doplněk stravy užitečný.
  4. Logo epizody: Optimalizace obrázků z pohledu SEO
    Optimalizace obrázků z pohledu SEO
    1. 10. 2020
    BESTETO specialista na SEO Tomáš Gregorovič je dalším hostem našeho podcastu a povídali jsme si spolu o tom, jak by měl e-shop optimalizovat obrázky.
  5. Logo epizody: S Filipem Vašíčkem o tematických zbožácích a biddingu
    S Filipem Vašíčkem o tematických zbožácích a biddingu
    13. 8. 2020
    S naším specialistou na srovnávače zboží jsme si povídali hlavně o tematických zbožácích a biddingu. Jakou metodu pro skrývání nákladných produktů teď používají? Poslechněte si dnešní díl a všechno se dozvíte.