• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

PÍÁRKO

Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.

Apple Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

74 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary
    #71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary
    11. 8. 2022

    Daniel Blažek stojí v čele marketingu tuzemské pobočky Woltu od podzimu 2020. Když do firmy nastoupil, jeho cílem byla expanze mimo Prahu. Po dvou letech Wolt dobře funguje v 21 městech a Dan je tak odborníkem na regionální marketing. Co by měly udělat značky, které chtějí uspět v regionech? Jaký zvolit mediamix mimo Prahu? Jak zaujmout Liberečáka a co naopak funguje v Olomouci? Tento díl PÍÁRKA

  2. Logo epizody: #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
    #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
    28. 7. 2022

    Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i krizovou komunikaci a poslední týden baví český internet jejími reakcemi na komentáře trollů a některých uživatelů sociálních sítích. Jaké složení má tým Liftaga, který komunikaci řeší? Jak se firma staví ke krizovému managementu? A kde bere Martina kreativitu a inspiraci pro humor? O tom jsme si

  3. Logo epizody: #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
    #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
    7. 7. 2022

    Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v oblasti luxusních módních a lifestylových značek, umění a top developerských projektů. Na českém trhu zastupuje značky jako Tiffany & Co, Dolce & Gabbana nebo Bottega Veneta. Jak vypadaly Barbory začátky v PR? Jakým způsobem získává klienty a na jakých principech jejich spolupráce funguje? A proč

  4. Logo epizody: #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
    #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
    23. 6. 2022

    Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý hráč. Se svou agenturou pořádá Mistrovství České republiky v počítačových, mobilních a konzolových hrách a v rámci asociace se věnuje profesionalizaci esportu v Česku. Co to esport je a jaké marketingové příležitosti značkám přináší? Jak vypadá jeho financování? Kam směřuje jeho budoucnost? A jak se

  5. Logo epizody: #67 Olga Trčková z DSC Gallery o tom, jak propagovat umění, aby se prodávalo
    #67 Olga Trčková z DSC Gallery o tom, jak propagovat umění, aby se prodávalo
    9. 6. 2022

    Olga Trčková je sběratelka umění, galeristka a investiční expertka pro současné umění. V roce 2009 založila společně s Petrem Šecem a Edmundem Čučkou soukromou galerii DSC Gallery, která se zaměřuje na současné umění a spolupracuje s řadou českých i zahraničních umělců. K čemu používá Olga Trčková svůj Instagram? Co je v rámci PR galerie nejdůležitější? Jak na vztah se sběratelem? A může dnes