74 %
Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize zpravodajství a rádií ve společnosti Seznam.cz. V minulosti stál u zrodu zpravodajských portálů aktuálně.cz, neovlivní.cz nebo deníku Insider. S 65. dílu PÍÁRKA si s ním povídáme o médiích společnosti Seznam. Jak funguje zpravodajství na webu Seznam Zprávy a v Televizi Seznam? Proč chce Jakub Unger vytvořit
Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a zároveň se podílí na správě sociálních sítích největších českých reality show, mezi které patří Masterchef, Love Island nebo Survivor Česko & Slovensko. Co všechno jako contentová manažerka dělá? Jak se vytváří strategie sociálních sítích pro jednotlivé show? A jak Nova pracuje se soutěžícími a jejich
Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím aktivitám a také vede agenturu Havas PR Prague. V tomto díle PÍÁRKA jsme si s ním popovídali o dezinformacích. Jaké jsou jejich hlavní rysy, proč vznikají a změní válka na Ukrajině náš přístup k fake news do budoucna? S Michalem také probereme, jak se mohou píáristé zapojit do boje proti
Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR. V PÍÁRKU jsme se s ním bavili o Lemurech, tedy o České ceně za PR, kterou každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations (APRA). Václav je letos jedním z porotců, a proto v tomto díle podcastu radí, jak vyplnit přihlášku, abyste to dotáhli na stupně vítězů. Z jakých částí se skládá přihláška, co v
Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia Asociace komunikačních agentur, bavily o tom, co a kdy by měly značky komunikovat, když nastane válka. Jaké by měly být první kroky komunikačního týmu, jak ochránit svou značku, jak pomoci, čemu se v komunikaci vyhnout a kdy se vrátit ke svým strategiím a plánovanému obsahu. Díl je plný rad a tipů,