• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

PÍÁRKO

Piaristi
Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

96 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #30 Petra Nulíčková o tom, jak získat práci snů
    #30 Petra Nulíčková o tom, jak získat práci snů
    21. 1. 2021
    Petra je HR Business Partner v Alza.cz, Recruiterka roku 2019, autorka blogu a LinkedIn postů s názvem #sharingiscaring, a především člověk, který sílu sociálních sítí a komunikace používá k tomu, aby lidem pomohla najít svůj job snů. Jak má vypadat správný životopis? Proč jsou stále in motivační dopisy? A jak se připravit na pohovorový proces? Pokud hledáš změnu nebo chceš být připraven/a,až přijde ta pravá nabídka, tenhle podcast je rozhodně pro tebe.

    Číst dále...

  2. Logo epizody: #29 Matez Jindra o výzkumu a poznání zákazníka
    #29 Matez Jindra o výzkumu a poznání zákazníka
    14. 1. 2021
    Matez Jindra stojí za výzkumy a poznáním zákazníků značek jako Zoot, Pietro Filipi nebo Kokoza. Proč je důležité rozumět svým zákazníkům? Jak a proč se pouštět do výzkumu? A proč čísla neříkají celý příběh? Pokud chcete mít spojené klienty a znát dobře jejich potřeby, tenhle díl je přímo pro vás.
  3. Logo epizody: #28 Anna Minaříková a Bára Pulpánová o zahraničním PR ve výtvarném umění
    #28 Anna Minaříková a Bára Pulpánová o zahraničním PR ve výtvarném umění
    7. 1. 2021
    PÍÁRKO poprvé přivítalo ve studiu rovnou dva hosty – Annu Minaříkovou a Báru Pulpánovou. Anna pracovala v londýnské agentuře Sutton PR a Bára v aukčním domě Christies. Jak funguje mediální prostředí ve Velké Británii? Jak tam získat pracovní příležitost? A jak mají postupovat české kulturní instituce, aby o nich psala zahraniční média? Díky tomuto dílu PÍÁRKA získáte představu o možnostech a výzvách zahraničního PR,které budete moci aplikovat i mimo výtvarno.

    Číst dále...

  4. Logo epizody: #27 Saša Šeflová ze Super.cz o světě společenských médií a celebrity PR
    #27 Saša Šeflová ze Super.cz o světě společenských médií a celebrity PR
    17. 12. 2020
    Saša Šeflová je redaktorkou bulvárních a společenských médií již 28 let. Během této doby pracovala pro Blesk, Spy, Story nebo Super.cz. Nechybí u žádné společenské události nebo kauzy, a jak sama říká, pracuje vlastně nonstop. Jak ovlivnil její práci nástup sociálních sítí nebo zákaz společenských akcí během koronakrize? Tento díl PÍÁRKA je pro všechny,kteří se chtějí dozvědět více o vzniku článků a reportáží pro bulvární média.

    Číst dále...

  5. Logo epizody: #26 Dana Križanová o SEO, ORM a linkbuildingu pro začátečníky
    #26 Dana Križanová o SEO, ORM a linkbuildingu pro začátečníky
    10. 12. 2020
    Dana Križanová zvládá několik marketingových disciplín od SEO, přes content, copywriting, linkbuilding, až po ORM. Co je to vlastně SEO a linkbuilding? Jak se zalíbit vyhledávačům? A jak si udržet pozitivní online reputaci? Tento díl je pro všechny, kteří chtějí, aby jejich značka vynikla v online prostoru.