• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

PÍÁRKO

Piaristi

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

81 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #50 Martin Vasquez o prezentačních dovednostech, kterými ohromíte publikum
    #50 Martin Vasquez o prezentačních dovednostech, kterými ohromíte publikum
    16. 9. 2021

    Martin Vasquez je moderátor, řečník a komik, který se specializuje na školení prezentačních a řečnických dovedností. Jeho tréninky prošlo přes 16 500 lidí a pravidelně koučuje řečníky také pro TEDx. Jakých sedmi rad by se měl držet každý řečník? Co je to leitmotiv a proč by měl být součástí každé přednášky? A jak bojovat s nervozitou? Pokud prezentování nepatří mezi vaše silné stránky, tato

  2. Logo epizody: #49 Agata Hauerová o interní komunikaci, díky které jsou zaměstnanci šťastní a výkonní
    #49 Agata Hauerová o interní komunikaci, díky které jsou zaměstnanci šťastní a výkonní
    2. 9. 2021

    Agata Hauerová se interní komunikaci věnuje přes 8 let. Své zkušenosti získala v Direct pojišťovně a E.ONu. Na svém kontě má za úspěšné kampaně řadu ocenění. Co to interní komunikace je a proč by o ní i ty nejmenší společnosti měly přemýšlet? Jaké používat komunikační kanály a nástroje? A proč i drb může pomoci k dosažení vašich firemních cílů? Pokud chcete, aby byly vaši zaměstnanci správně

  3. Logo epizody: #48 David Procházka z Donio o tvorbě úspěšné crowdfundingové sbírky i kampaně
    #48 David Procházka z Donio o tvorbě úspěšné crowdfundingové sbírky i kampaně
    19. 8. 2021

    David Procházka je zakladatel a ředitel dobroplatformy Donio. Díky sbírkám Donia se za dva roky jejího fungování dostalo k potřebným přes 250 milionů korun a David byl díky tomu zařazen do žebříčku 30 pod 30 magazínu Forbes. Jaký je rozdíl mezi fundraisingem, crowdfundingem a dárcovstvím? Jak vytvořit sbírku, která osloví dárce? A jak vám v celém procesu může pomoci Donio? Pokud na svůj projekt

  4. Logo epizody: #47 Patrik Florián o práci módního stylisty a spolupráci s ním
    #47 Patrik Florián o práci módního stylisty a spolupráci s ním
    5. 8. 2021

    Patrik Florián je módní stylista, novinář a content creator. Jeho práci můžete vidět v magazínech jako Dolce Vita, Esprit Lidových novin, Proč ne? Hospodářských novin nebo Esquire. V čem spočívá práce módního stylisty a jak s ním může spolupracovat píárista? Mají šanci v módních editorialech pouze luxusní značky nebo i lokální móda? A jak to udělat, aby právě vaše značka zářila na titulkách

  5. Logo epizody: #46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR
    #46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR
    22. 7. 2021

    Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií, mediální analýzy a vyvíjí různé způsoby měření komunikace. Je AVE mrtvé? Jak se měří komunikace a PR v zahraničí? Jaký je rozdíl mezi reputací a imagí značky? Co to jsou Barcelonské principy a k čemu slouží? Pokud chcete vaše klienty naučit vnímat hodnotu PR, tenhle díl je přímo pro vás. ❓ Kde najdete