• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

PÍÁRKO

Piaristi

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

81 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR
    #46 Magdalena Horánska z Newton Media o možnostech měření PR
    22. 7. 2021

    Magdalena Horánska je ředitelka Newton Media pro region SEE. Newton realizuje monitoring médií, mediální analýzy a vyvíjí různé způsoby měření komunikace. Je AVE mrtvé? Jak se měří komunikace a PR v zahraničí? Jaký je rozdíl mezi reputací a imagí značky? Co to jsou Barcelonské principy a k čemu slouží? Pokud chcete vaše klienty naučit vnímat hodnotu PR, tenhle díl je přímo pro vás. ❓ Kde najdete

  2. Logo epizody: #45 Pavel Pola o tvorbě newsletterů, které chtějí lidé číst
    #45 Pavel Pola o tvorbě newsletterů, které chtějí lidé číst
    8. 7. 2021

    Pavel Pola je ředitelem Etnetera Activate a posledních 7 let se zabývá výhradně e-mailovým marketingem. Mezi jeho klienty patří velké značky jako Baťa, Notino, Rossmann, Albert nebo ČSOB pojišťovna. Jaký je rozdíl mezi e-mailingem a newsletterem? Jak na newsletter, který lidé rádi čtou? Jak díky e-mailingu přivést zpět zákazníka? Jaké nástroje a dovednosti potřebujete Tento díl vám otevře dveře do

  3. Logo epizody: #44 Aneta Martinek z #HzM o vzdělávání v marketingu
    #44 Aneta Martinek z #HzM o vzdělávání v marketingu
    24. 6. 2021

    Aneta Martinek spoluzaložila vzdělávací platformu Holky z marketingu a má rozsáhlé zkušenosti s marketingem a organizováním eventů. Kde se v Česku vzdělávat v marketingu, reklamě a PR? Jak si dělat zápisky, jak vědomosti poté využít v praxi a jak přesvědčit zaměstnavatele, aby vzdělávání bral jako součást vaší práce? Tenhle podcast není určený jenom holkám, ale i všem klukům, kteří na sobě chtějí

  4. Logo epizody: #43 Adam Zbiejczuk o využití osobního LinkedIn profilu na maximum
    #43 Adam Zbiejczuk o využití osobního LinkedIn profilu na maximum
    9. 6. 2021

    Adam Zbiejczuk je spolumajitel agentury influencer.cz. Sám o sobě říká, že rád propojuje lidi a projekty na sociálních sítích i mimo ně. Proč je dobré mít osobní profil na největší profesní síti na světě? Jak takový profil má vypadat, s kým byste se na něm měli propojovat a co na Linkedinu komunikovat? Tento díl je určený všem, kteří chtějí zapracovat na své osobní značce a networkingu.

  5. Logo epizody: #42 Václav Blahout o síle a potenciálu Pinterestu
    #42 Václav Blahout o síle a potenciálu Pinterestu
    27. 5. 2021

    Václav Blahout je konzultant digitálního marketingu a autor podcastu (a)sociál. V rámci jeho konzulatací a blogu se také věnuje Pinterestu. Jak Pinterest funguje? Jaký má marketingový potenciál? Pro jaká odvětví se hodí? A jak na něm inzerovat? Tento díl je pro všechny, kteří hledají další distribuční kanál. Více dat najdete na Václavově blogu.