• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

PÍÁRKO

Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.

Apple Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

74 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
    #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
    24. 11. 2022

    Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné z největších komunikačních agentur na světě. Jak vlastně funguje taková mediální agentura? Do jakých mediatypů se vyplatí investovat a jak se v dnešní době pohybují částky za televizní nebo rozhlasové reklamy? Tento díl PÍÁRKA pomůže poodhalit fungování mediálních agentur všem, pro které je toto

  2. Logo epizody: #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
    #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
    20. 10. 2022

    Alex Gritsayev založil agenturu Socialmind, která pomáhá firmám i jednotlivcům s marketingem na sociálních sítích. Jejich instagramový profil je plný rad a tipů na to, jak tvořit skvělý obsah. Kde začít, když jste s reels nikdy nepracovali? Které typy videí fungují? Jak najít trendy v Reels? A jaké aplikace vám usnadní práci? Vše, co jste kdy chtěli vědět o reels vám prozradí nový díl PÍÁRKA. ❓

  3. Logo epizody: # 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu
    # 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu
    6. 10. 2022

    Jakub Mařík je marketingový konzultant. Specializuje se na influencer marketing a má za sebou řadu kampaní pro značky jako Freshlables, Český rozhlas nebo šampaňské Mum. Proč Instagram sklízí v poslední době vlnu kritiky? Stává se z něj TikTok2? Jak se chová k tvůrcům, kteří na něm působí a jaké nové funkce pro ně připravuje? A můžeme se těšit na novou sociální síť? Nejen o tom jsme si s Jakubem,

  4. Logo epizody: #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
    #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
    22. 9. 2022

    Jiří Bulan vede kurzy „Jak na Twitter“ pro ČTK a působí jako konzultant a publicista v oboru digitalizace a bezpečnosti. Proč bychom v dnešní době Instagramu, Tiktoku a Facebooku vlastně měli Twitter mít? Jaká je životnost jednoho tweetu? Kdo Twitter nejvíce používá a jak na něm funguje obsah nebo reklama? To se dozvíte v novém dílu PÍÁRKA, který je nabitý Jiřího #twitipy. Tenhle díl věnujeme

  5. Logo epizody: #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
    #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
    8. 9. 2022

    Michal Bošela je marketingový manažer Invie – největší cestovní agentury ve střední Evropě. Zároveň patří mezi zkušené cestovatele a mimo svou práci píše blog Exoguru.cz, který je plný cestovatelských tipů a rad. V čem je cestovní marketing specifický? Jak s turismem zamával Covid a konflikt na Ukrajině? A na jakou marketingovou taktiku při výběru zájezdu Češi nejvíce slyší? O tom jsme si s ním