• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

PÍÁRKO

Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury.

Apple Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

74 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech
    #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech
    12. 5. 2022

    Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize zpravodajství a rádií ve společnosti Seznam.cz. V minulosti stál u zrodu zpravodajských portálů aktuálně.cz, neovlivní.cz nebo deníku Insider. S 65. dílu PÍÁRKA si s ním povídáme o médiích společnosti Seznam. Jak funguje zpravodajství na webu Seznam Zprávy a v Televizi Seznam? Proč chce Jakub Unger vytvořit

  2. Logo epizody: #64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show
    #64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show
    14. 4. 2022

    Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a zároveň se podílí na správě sociálních sítích největších českých reality show, mezi které patří Masterchef, Love Island nebo Survivor Česko & Slovensko. Co všechno jako contentová manažerka dělá? Jak se vytváří strategie sociálních sítích pro jednotlivé show? A jak Nova pracuje se soutěžícími a jejich

  3. Logo epizody: #63 Michal Vlasák o dezinformacích a boji proti nim
    #63 Michal Vlasák o dezinformacích a boji proti nim
    31. 3. 2022

    Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím aktivitám a také vede agenturu Havas PR Prague. V tomto díle PÍÁRKA jsme si s ním popovídali o dezinformacích. Jaké jsou jejich hlavní rysy, proč vznikají a změní válka na Ukrajině náš přístup k fake news do budoucna? S Michalem také probereme, jak se mohou píáristé zapojit do boje proti

  4. Logo epizody: #62 Václav Pavelka z APRA o tom, jak vyhrát Lemura a zaujmout přihláškou
    #62 Václav Pavelka z APRA o tom, jak vyhrát Lemura a zaujmout přihláškou
    10. 3. 2022

    Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR. V PÍÁRKU jsme se s ním bavili o Lemurech, tedy o České ceně za PR, kterou každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations (APRA). Václav je letos jedním z porotců, a proto v tomto díle podcastu radí, jak vyplnit přihlášku, abyste to dotáhli na stupně vítězů. Z jakých částí se skládá přihláška, co v

  5. Logo epizody: #61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války
    #61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války
    3. 3. 2022

    Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia Asociace komunikačních agentur, bavily o tom, co a kdy by měly značky komunikovat, když nastane válka. Jaké by měly být první kroky komunikačního týmu, jak ochránit svou značku, jak pomoci, čemu se v komunikaci vyhnout a kdy se vrátit ke svým strategiím a plánovanému obsahu. Díl je plný rad a tipů,