#17 O vinařském marketingu aneb Proč by vinaři měli jezdit na punkové festivaly

před rokem

48 min

#17 O vinařském marketingu aneb Proč by vinaři měli jezdit na punkové festivaly



Popis epizody

Už to tak nejspíš bude, že my vinaři rádi mluvíme o svém víně. Ale umíme o něm mluvit tak, aby to mělo hlavu a patu a někdo nás poslouchal? A nejen poslouchal, ale také si naše víno koupil? Dnešní díl podcastu vám možná připomene spíš praktický workshop, než klasický rozhovor. A to díky tomu, že pozvání Mezi řádky přijala Martina Fojtů, která s moravskými vinaři aktivně spolupracuje a kterou znáte i jako spoluzakladatelku tohoto podcastu. Vystudovaná novinářka, praktikující marketéřka a píáristka, tvůrkyně obsahu, trenérka kurzů komunikačních dovedností a pro letošek také porotkyně v soutěži Vinařství roku odpovídá na dotazy: Potřebuje víno v Česku reklamu, anebo se prodává samo? Pijou víno lidé nebo cílové skupiny? Lze je najít a kde je hledat? Jak důležitá je na víně etiketa? Potřebuje vinař sociální sítě? A jestli ano, tak na které se zaměřit? A jak s tím vším souvisí Billie Eilish? To vše zazní v rozhovoru plném praktických tipů a návodů, ale dostaneme se také ke společenským otázkám konzumace vína versus piva a vinné kultuře v Česku jako takové.

Hodnocení epizody

Další epizody