Clicky

Jaroslav Pultar: Mám kolem sebe partu lidí, kteří vyrostli v kvalitní servisní tým — Buduj značku
  • Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Jaroslav Pultar: Mám kolem sebe partu lidí, kteří vyrostli v kvalitní servisní tým

14. 4. 2022 | Buduj značku

Jaroslav Pultar mnoho let nazpět pracoval na obchodních pozicích - posledních 15 let to ale neplatí. Založil vlastní poradenskou firmu Pultar a partneři, ve které pracuje společně se syny. Ve svém oboru se specializuje především na správu majetku, předání rodinných majetků, ale i třeba na osobní a rodinné finance. Co pro něj bylo zlatou klecí? Proč se rozhodl budovat vlastní firmu? Jaké zlomy ve své práci vnímá? Kdy jej napadlo zaměstnat vlastní syny? Jak člověk včas rozpozná neúspěchy? Podniká se mu dnes lépe než před 15 lety? Co je pro něj největší odměnou za práci?

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Zákaznický servis v B2B podnikání
    30. 3. 2023 |

    Buduj značku

    V B2B byznyse je zázaknická zkušenost nadmíru důležitá. A důvodem je obchodní proces jako takový.

  2. 3 marketingové trendy, o kterých se nemluví
    23. 3. 2023 |

    Buduj značku

    V marketingu se hodně často skloňují reklamy. Ať už na Facebooku nebo na jiných sociálních sítích.

  3. Robert Kunorza: Když něco slíbím, je důležité dodržet slovo
    21. 3. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se podle něj posunul byznys za 30 let? Jaké byly jeho začátky? Jak těžké je prodávat boty? V čem

  4. Jak přistupovat k firemnímu brandingu
    16. 3. 2023 |

    Buduj značku

    Branding je něco trochu jiného než marketing. Přístupy jsou podobné, ale cíle rozdílné. Branding je

  5. Petr Gapko: Ekonomika na tom není úplně nejlépe, ale nejsme v žádné tragické situaci
    14. 3. 2023 |

    Buduj značku

    Jaká v současné době panuje nálada mezi podnikateli? Čím vším byli podnikatelé za poslední tři roky

  6. Václav Urbánek: Slunce dělá hrozně moc. Když člověk vstane a může jít okamžitě ven, nabije ho to
    9. 3. 2023 |

    Buduj značku

    Jak na myšlenku projektu přišel? Proč je zajímavou destinací zrovna Španělsko? Je jeho model

  7. Radek Petr: Digitální transformace bývá součástí nějaké větší transformace
    7. 3. 2023 |

    Buduj značku

    Jak začít pracovat s digitální transformací? Co je Atlassian a v čem je jiný oproti jiným nástrojům

  8. Ondřej Zelenka: Snažíme se developerům dávat to, co doopravdy chtějí
    2. 3. 2023 |

    Buduj značku

    Dá se vývojářská firma, jakou je SoftCake, vybudovat od základu komunitně? Proč je v začátcích

  9. Jan Skřička: Cena firmy je strašně subjektivní. Je potřeba se na každou podívat zvlášť a nezaujatě.
    28. 2. 2023 |

    Buduj značku

    Proč dal sbohem korporátu? Jaké chyby vidí u majitelů firem, které chtějí své společnosti prodávat?

  10. Pavel Kotýnek: U uchazečů o zaměstnání se vytratila základní slušnost
    23. 2. 2023 |

    Buduj značku

    Jak se ke společnosti WLS dostal? Existuje ještě něco, co by jej v logistice překvapilo? Může

Logo epizody: undefined

00:00

00:00