• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Jaroslav Pultar: Mám kolem sebe partu lidí, kteří vyrostli v kvalitní servisní tým

14. 4. 2022 | Buduj značku

Jaroslav Pultar mnoho let nazpět pracoval na obchodních pozicích - posledních 15 let to ale neplatí. Založil vlastní poradenskou firmu Pultar a partneři, ve které pracuje společně se syny. Ve svém oboru se specializuje především na správu majetku, předání rodinných majetků, ale i třeba na osobní a rodinné finance. Co pro něj bylo zlatou klecí? Proč se rozhodl budovat vlastní firmu? Jaké zlomy ve své práci vnímá? Kdy jej napadlo zaměstnat vlastní syny? Jak člověk včas rozpozná neúspěchy? Podniká se mu dnes lépe než před 15 lety? Co je pro něj největší odměnou za práci?

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč
    19. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou

  2. Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?
    14. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak

  3. Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.
    12. 9. 2023 |

    Buduj značku

    Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane,

  4. Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.
    5. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod

  5. Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?
    31. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k

  6. Josef Scharfen: Podnikat ve Spojených státech je mnohem snažší. Rozdíl je ve schopnosti prodat se.
    29. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji

  7. Je B2B marketing levnější než v minulosti?
    24. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná

  8. Petr Macek: Zákazníci jsou čím dál namlsanější. Zřejmě je to dobou
    22. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné

  9. Ondřej Horák, Pavel Svetík: IT specialisty zajímá projekt, technologie, peníze a flexibilita.
    17. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze

  10. Největší chyby v marketingu v roce 2023
    15. 8. 2023 |

    Buduj značku

    To, jak se přistupuje ve firmách k marketingu, se velmi proměňuje. A to především proto, že i

Logo epizody: undefined

00:00

00:00