• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

#34 Patricie Šedivá z Coca-Cola HBC o roli tiskové mluvčí

4. 3. 2021 | PÍÁRKO

Patricie Šedivá reprezentovala jako tisková mluvčí a manažerka externí komunikace velké společnosti jako T-Mobile, Alzu nebo nynější Coca-Colu HBC. Pravidelně se umisťuje na předních příčkách soutěže Mluvčí roku a k její nové agendě patří i Public Affairs. Co vše obnáší role tiskové mluvčí? Jak se liší její náplň práce od práce píáristy? A co by doporučila lidem, kteří chtějí tuto pozici získat? Pokud vás zajímá, jak prezentovat vaší společnost a nejvyšší managment, tahle epizoda by vám neměla ujít.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #40 Lukáš Koucký o osobním posunu pomocí koučinku
    14. 4. 2021 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Koucký je kouč a lektor s 10 letou praxí. Svým klientům pomáhá dosáhnout stanovených pracovníc...
  2. #39 Jana Duffková a Helena Suchá z agentury Bubble o tvorbě Tchibo blogu
    8. 4. 2021 |

    PÍÁRKO

    Jana Duffková je editorka a Helena Suchá je obsahový stratég populárního Tchibo blogu, který díky pr...
  3. #38 Martin Vymětal z agentury Boomerang o obsahovém marketingu pro malé značky
    1. 4. 2021 |

    PÍÁRKO

    Martin Vymětal se věnuje tvorbě obsahu přes 20 let. Značkám pomáhá zaujmout cílovku pomocí časopisů,...
  4. #37 René Nekuda o kreativitě při psaní textů
    25. 3. 2021 |

    PÍÁRKO

    René Nekuda je lektor tvůrčího psaní a autor knih Restart kreativity, Příběhostroj a Kreativní zápis...
  5. 36 Daniel Gamrot o osobní produktivitě jako klíči k úspěchu a spokojenosti
    18. 3. 2021 |

    PÍÁRKO

    Daniel Gamrot je trenérem osobní produktivity a time managementu, jehož školeními prošlo přes 10 000...
  6. #35 Jiří Brhel o správném postupu při tvorbě webu
    11. 3. 2021 |

    PÍÁRKO

    Jiří Brhel se tvorbě internetových stránek věnuje přes 15 let. Pod hlavičkou agentury Blueberry stav...
  7. #34 Patricie Šedivá z Coca-Cola HBC o roli tiskové mluvčí
    4. 3. 2021 |

    PÍÁRKO

    Patricie Šedivá reprezentovala jako tisková mluvčí a manažerka externí komunikace velké společnosti ...
  8. #33 Juraj Sutoris o telefonování jako superschopnosti úspěšných
    25. 2. 2021 |

    PÍÁRKO

    Juraj Sutoris je realitní makléř a náčelník legendárního realitního týmu. Díky telefonování překonal...
  9. #32 Denisa Kollárová o marketingu České televize
    18. 2. 2021 |

    PÍÁRKO

    Denisa Kollárová vede marketingové oddělení České televize, které tvoří 70 lidí. Co vše zahrnuje prá...
  10. #31 Aleš Najbrt o grafickém designu v kultuře
    10. 2. 2021 |

    PÍÁRKO

    Aleš Najbrt je ikona českého grafického designu a spolumajitel Studia Najbrt, které je podepsané pod...
Logo epizody: undefined

00:00

00:00