Clicky

#34 Patricie Šedivá z Coca-Cola HBC o roli tiskové mluvčí — PÍÁRKO
  • Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#34 Patricie Šedivá z Coca-Cola HBC o roli tiskové mluvčí

4. 3. 2021 | PÍÁRKO

Patricie Šedivá reprezentovala jako tisková mluvčí a manažerka externí komunikace velké společnosti jako T-Mobile, Alzu nebo nynější Coca-Colu HBC. Pravidelně se umisťuje na předních příčkách soutěže Mluvčí roku a k její nové agendě patří i Public Affairs. Co vše obnáší role tiskové mluvčí? Jak se liší její náplň práce od práce píáristy? A co by doporučila lidem, kteří chtějí tuto pozici získat? Pokud vás zajímá, jak prezentovat vaší společnost a nejvyšší management, tahle epizoda by vám neměla ujít. ❓ Kde najdete [...] vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] [...] [...] [...] [...] PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] e-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #81 Jakub Hudec o public affairs a práci lobbisty
    2. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od

  2. #80 Alžběta Králová o politickém marketingu v prezidentských volbách 2023
    19. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Alžběta Králová je expertkou na politický marketing a zakladatelkou Institutu politického

  3. #79 Pavlína Louženská o tom, jak se v krizi postarat o sebe i svou firmu
    2. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Pavlína Louženská je nejenom spoluzakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu, ale také Google

  4. #78 Hana Kloučková o neuromarketingu a jeho vlivu na zákazníky
    8. 12. 2022 |

    PÍÁRKO

    Hana Kloučková je odbornice na neuromarketing. Dvacet let vede agenturu Confess, v níž se věnuje

  5. #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
    24. 11. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné

  6. #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
    20. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Alex Gritsayev založil agenturu Socialmind, která pomáhá firmám i jednotlivcům s marketingem na

  7. # 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu
    6. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Mařík je marketingový konzultant. Specializuje se na influencer marketing a má za sebou řadu

  8. #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
    22. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jiří Bulan vede kurzy „Jak na Twitter“ pro ČTK a působí jako konzultant a publicista v oboru

  9. #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
    8. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Bošela je marketingový manažer Invie – největší cestovní agentury ve střední Evropě. Zároveň

  10. #72 Jan Klusoň z Welcome to the Jungle o čtyřdenním pracovním týdnu
    25. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jan Klusoň je odborník na firemní kulturu a CEO pracovní platformy Welcome to the Jungle. Ta

Logo epizody: undefined

00:00

00:00