• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#21 Barbora Riedl Černíková o syndromu vyhoření

5. 11. 2020 | PÍÁRKO

Barbora Riedl Černíková je psychoterapeutka, která se syndromem vyhoření zabývá jak ve své akademické, tak i profesní dráze. Jak se syndrom vyhoření projevuje? Jak mu lze předcházet? A proč je důležité nastavit si work-life balance? Pokud nechcete hořet ani vyhořet a chcete ve své práci stále nacházet smysl, určitě si tento díl poslechněte. _ _ ❓ Kde najdete HOSTA: LN: [...] do vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] [...] [...] [...] [...] PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] e-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech
    12. 5. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize

  2. #64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show
    14. 4. 2022 |

    PÍÁRKO

    Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a

  3. #63 Michal Vlasák o dezinformacích a boji proti nim
    31. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím

  4. #62 Václav Pavelka z APRA o tom, jak vyhrát Lemura a zaujmout přihláškou
    10. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR.

  5. #61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války
    3. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia

  6. #60 Petr Šupolík o tom, jak mohou tvůrci vydělávat na svém digitálním obsahu
    17. 2. 2022 |

    PÍÁRKO

    Petr Šupolík je performance a media stratég v agentuře Symbio a povídali jsme si s ním na téma

  7. #59 Tomáš Houska o sportovním PR a komunikaci olympijského týmu
    3. 2. 2022 |

    PÍÁRKO

    Tomáš Houska je manažer digitálních médií a lídr interního media house Českého olympijského výboru.

  8. #58 Robert Vlach o cenotvorbě freelancerů a zdražování
    20. 1. 2022 |

    PÍÁRKO

    Robert Vlach je podnikatel, poradce a popularizátor podnikání na volné noze. Je autorem knihy Na

  9. #57 Ondřej Sláma o reklamě na Youtube
    6. 1. 2022 |

    PÍÁRKO

    Ondřej Sláma zkušenosti v online marketingu sbírá od roku 2006. Vyzkoušel si práci jak na straně

  10. #56 Patrik Schober o tom, co je v PR důležité a jaké trendy přinese rok 2022
    9. 12. 2021 |

    PÍÁRKO

    Do PÍÁRKA jsme si pozvali předsedu Asociace PR agentur (APRA), aby nám řekl, co bude v PR důležité v

Logo epizody: undefined

00:00

00:00