• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#29 Matez Jindra o výzkumu a poznání zákazníka

14. 1. 2021 | PÍÁRKO

Matez Jindra je spoluzakladatelem výzkumné agentury Makevision, se kterou se zaměřuje na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Proč je důležité rozumět svým klientům či návštěvníkům? Kdy se pouštět do výzkumu, jakou metodu si vybrat a jak výzkum využít v kultuře? Pokud přemýšlíte o vyzkoušení průzkumu pro menší projekt, tenhle díl je přímo pro vás. ❓ Kde najdete HOSTA: LN: [...] [...] vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] [...] [...] [...] [...] PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] e-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #85 Nikolas Pátek o marketingu Oktagonu MMA
    25. 5. 2023 |

    PÍÁRKO

    Nikolas Pátek je marketingový a obchodní ředitel Oktagon MMA. Za šest let své existence se této

  2. #84 Denisa Dědičová o imposter syndromu
    6. 4. 2023 |

    PÍÁRKO

    Denisa Dědičová je lektorka a konzultantka v GrowJob Institutu. Ve svých školeních se specializuje

  3. #83 Antonín Milata o branded entertainmentu a tenké hranici mezi reklamou a zábavou
    23. 3. 2023 |

    PÍÁRKO

    Antonín Milata je kreativní producent a spoluzakladatel RedHead Music a agentury Renegãdz, která se

  4. #82 Thea Kučerová o nové éře ELLE
    16. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Thea Kučerová je novinářka, zkušená marketérka, spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting, a

  5. #81 Jakub Hudec o public affairs a práci lobbisty
    2. 2. 2023 |

    PÍÁRKO

    Jakub Hudec je Head of Public Affairs pro Česko a Slovensko v agentuře Grayling, ve které působí od

  6. #80 Alžběta Králová o politickém marketingu v prezidentských volbách 2023
    19. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Alžběta Králová je expertkou na politický marketing a zakladatelkou Institutu politického

  7. #79 Pavlína Louženská o tom, jak se v krizi postarat o sebe i svou firmu
    2. 1. 2023 |

    PÍÁRKO

    Pavlína Louženská je nejenom spoluzakladatelkou skupiny #HolkyzMarketingu, ale také Google

  8. #78 Hana Kloučková o neuromarketingu a jeho vlivu na zákazníky
    8. 12. 2022 |

    PÍÁRKO

    Hana Kloučková je odbornice na neuromarketing. Dvacet let vede agenturu Confess, v níž se věnuje

  9. #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
    24. 11. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné

  10. #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
    20. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Alex Gritsayev založil agenturu Socialmind, která pomáhá firmám i jednotlivcům s marketingem na

Logo epizody: undefined

00:00

00:00