• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#29 Matez Jindra o výzkumu a poznání zákazníka

14. 1. 2021 | PÍÁRKO

Matez Jindra je spoluzakladatelem výzkumné agentury Makevision, se kterou se zaměřuje na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem. Proč je důležité rozumět svým klientům či návštěvníkům? Kdy se pouštět do výzkumu, jakou metodu si vybrat a jak výzkum využít v kultuře? Pokud přemýšlíte o vyzkoušení průzkumu pro menší projekt, tenhle díl je přímo pro vás. ❓ Kde najdete HOSTA: LN: [...] [...] vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️Nikola: LN: [...] [...] [...] [...] [...] [...] PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] e-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #65 Jakub Unger o fungování médií společnosti Seznam a jejich plánech
    12. 5. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Unger je český novinář a mediální manažer. Od roku 2016 působí jako ředitel divize

  2. #64 Kateřina Pifflová z TV Nova o tom, jak se tvoří sociální sítě Survivora a dalších reality TV show
    14. 4. 2022 |

    PÍÁRKO

    Kateřina Pifflová je contentová manažerka TV Nova. Je zodpovědná za veškerý digitální obsah a

  3. #63 Michal Vlasák o dezinformacích a boji proti nim
    31. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Vlasák je členem výkonné rady Asociace public relations, kde se mimo jiné věnuje vzdělávacím

  4. #62 Václav Pavelka z APRA o tom, jak vyhrát Lemura a zaujmout přihláškou
    10. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Václav Pavelka se věnuje PR téměř 30 let. Je zakladatelem a hlavním konzultantem agentury Native PR.

  5. #61 Petra Jankovičová z AKA o tom, jakou zvolit komunikaci během války
    3. 3. 2022 |

    PÍÁRKO

    Ve speciálním dílu PÍÁRKA jsme se společně s Petrou [...] agentury TRIAD Prague a členkou prezidia

  6. #60 Petr Šupolík o tom, jak mohou tvůrci vydělávat na svém digitálním obsahu
    17. 2. 2022 |

    PÍÁRKO

    Petr Šupolík je performance a media stratég v agentuře Symbio a povídali jsme si s ním na téma

  7. #59 Tomáš Houska o sportovním PR a komunikaci olympijského týmu
    3. 2. 2022 |

    PÍÁRKO

    Tomáš Houska je manažer digitálních médií a lídr interního media house Českého olympijského výboru.

  8. #58 Robert Vlach o cenotvorbě freelancerů a zdražování
    20. 1. 2022 |

    PÍÁRKO

    Robert Vlach je podnikatel, poradce a popularizátor podnikání na volné noze. Je autorem knihy Na

  9. #57 Ondřej Sláma o reklamě na Youtube
    6. 1. 2022 |

    PÍÁRKO

    Ondřej Sláma zkušenosti v online marketingu sbírá od roku 2006. Vyzkoušel si práci jak na straně

  10. #56 Patrik Schober o tom, co je v PR důležité a jaké trendy přinese rok 2022
    9. 12. 2021 |

    PÍÁRKO

    Do PÍÁRKA jsme si pozvali předsedu Asociace PR agentur (APRA), aby nám řekl, co bude v PR důležité v

Logo epizody: undefined

00:00

00:00