Marketing Journal Podcast 07 — S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela

před 6 lety

54 min

Marketing Journal Podcast 07 — S Filipem Černým z Kytary.cz o obsahovém marketingu, co šlape jako sehraná kapela



Popis epizody

Dělat takto dobrý obsahový marketing je Kumšt, ale hned s ním jdou lépe #kšefty. Poslechněte si rozhovor, u jehož poslechu budete potřebovat na inspiraci #hrabátko. Marketingový ředitel jedničky na českém trhu v kategorii hudebnin, Kytary.cz, Filip Černý vám prozradí: jak může fungovat vlastní online magazín Frontman.cz jako reputační a linkbuildingový nástroj; proč se vyplatí v marketingu inspirovat bulvárem a politikou; jak udělat youtubery ze svých zaměstnanců; jak se zrodil kultovní parodický video pořad Kumšt milovaný celou hudební komunitou — tak, že se podle něj učí na „ZUŠkách“ a s jeho aktéry si rádi zahrají na pódiu zadarmo i velká jména české scény; jak dělat obsah tak dobrý, že ho chtějí vysílat internetové i terestriální televize a ještě za něj platit; kolik stojí tvorba videobsahu, za který vás plácají po ramenech i lidé z YouTube; jak se tvoří podrobný nákupní rádce; proč se vyplatí pořádat vlastní hudební festival; a proč má naopak smysl pořádat i koncerty pro pouhého jednoho diváka.

Hodnocení epizody

Další epizody