"2 koncepty jsou málo, 4 moc" stratég Tomáš Urbánek & Triple Bang Agency

před 4 lety

112 min

"2 koncepty jsou málo, 4 moc" stratég Tomáš Urbánek & Triple Bang Agency



Popis epizody

Z accounta copywriterem, z copywritera stratégem a zakladatelem studia Triple Bang Agency. Tomáš Urbánek udělal zatím největší BANG se svou agenturou/studiem vytvořením nové vizuální identity Českého Badmintonu - I'm BAD. S Tomášem jsme se ponořili do kreativní práce a prozradil nám hodně konkrétních tipů, jak sám přistupuje například k tvorbě kreativní strategie, průzkumu i prezentování konceptů. Jaké to je v dnešní době založit kreativní studio na trhu plném velkých síťových agentur, freelancerských uskupení i punkových projektů? Vpalte si do uší nový díl CreativeC podCCastu a s dost velkou pravděpodobností se na tyhle otázky dozvíte odpovědi! Moderují Ondra Kolek a Přemek Adamec

Hodnocení epizody

Další epizody