Automatizace v PPC reklamě

před 3 lety

32 min

Automatizace v PPC reklamě



Popis epizody

Michal Horňák působí ve firmě Effectix.com jako Head of  CZ PPC team. Marketingu se věnuje od roku 2017, nejprve na volné noze,  od roku 2020 v agentuře. Kromě vedení týmu se věnuje výkonnostním  kampaním v Google Ads, Skliku a na srovnávačích zboží (Heureka, Zboží,  Glami, Favi, Biano). V rámci přednášky se seznámíte s možnostmi automatizace PPC kampaní v  Google Ads a Skliku. Dozvíte se pro jaké klienty je automatizace vhodná a  proč je v dnešní době automatizace pro úspěch PPC kampaní zásadním  faktorem. Dále budou představeny základní automatizační nástroje, jako  jsou skripty, Google-made automatické nabídky a Smart kampaně, ale také  nejpoužívanější nástroje třetích stran a jejich výhody a nevýhody oproti  konkurenci.

Hodnocení epizody

Další epizody