Popis epizody
Michal Horňák působí ve firmě Effectix.com jako Head of CZ PPC team. Marketingu se věnuje od roku 2017, nejprve na volné noze, od roku 2020 v agentuře. Kromě vedení týmu se věnuje výkonnostním kampaním v Google Ads, Skliku a na srovnávačích zboží (Heureka, Zboží, Glami, Favi, Biano).
V rámci přednášky se seznámíte s možnostmi automatizace PPC kampaní v Google Ads a Skliku. Dozvíte se pro jaké klienty je automatizace vhodná a proč je v dnešní době automatizace pro úspěch PPC kampaní zásadním faktorem. Dále budou představeny základní automatizační nástroje, jako jsou skripty, Google-made automatické nabídky a Smart kampaně, ale také nejpoužívanější nástroje třetích stran a jejich výhody a nevýhody oproti konkurenci.
Hodnocení epizody
Další epizody
Odkazy
Web podcastuwww.vsem.cz
https://ceskepodcasty.cz/epizoda/24919