#8 EXEC Talks: Pavel Hrstka (CEO, CityZen) - TV reklama, prodejna na Chodově a poctivá péče o zákazníky i brand

před 8 měsíci

72 min

#8 EXEC Talks: Pavel Hrstka (CEO, CityZen) - TV reklama, prodejna na Chodově a poctivá péče o zákazníky i brand



Popis epizody

Pavel Hrstka je jeden ze tří zakladatelů a CEO Chrudimské značky oblečení s patentovanou unikátní technologií CityZen. 👕 Loni dosáhli obratu 176 milionů a čistého zisku 28 milionů přesto, že významně investují do kamenné pobočky, televize i zákaznického zážitku. Jaké je tajemství jejich úspěchu? 💬 Dozvíte seJak se má e-shop rozhodnout, jestli investovat do TV reklamy a kdy otevřít kamennou prodejnu? Obchod CityZen na Chodově dosáhl do měsíce od otevření milionového obratu a pomáhá budovat vztah se zákazníky i značku. Vysokých zisků dosahují díky vlastní výrobě, podprůměrné marži a nízkonákladovosti. 💡 Nepřeslechnětereklama v televizi nemusí být nedosažitelná, ale je potřeba v ní umět chodit parametry úspěchu TV reklamyjak se daří kamenné prodejně v největším nákupním centru v ČRkdy dává pro prémiový e-shop smysl otevřít kamennou prodejnujak funguje omnichannel a jak změřit výkonnost jednotlivých kanálůbrand experience v praxi - extra kroky směrem k zákazníkůmco přináší telefonický kontakt s každým zákazníkemjaké další metriky zákaznické spokojenosti měřit a vyhodnocovatco vše jde zařídit interně a kde se vyplatí externí spoluprácevýhody a nevýhody vlastní výroby, marže a nízkonákladovost✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- EXEC Talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈

Hodnocení epizody

Další epizody