#16 EXEC Talks: Štěpánka Vílová (CCO, Factcool) TEMU, zvýšené marketingové náklady a věrní zákazníci

před měsícem

70 min

#16 EXEC Talks: Štěpánka Vílová (CCO, Factcool) TEMU, zvýšené marketingové náklady a věrní zákazníci



Popis epizody

Štěpánka působí jako CCO v módním e-shopu Factcool. Ten prodává v desítkách zemí napříč Evropou, tržbami přesáhl 2 mld. a je ziskový. V podcastu řešíme primárně to, jak se ve fashion segmentu bojuje se zahraničními dravci jako TEMU či Shein. Turbulentní změny nákupního chování zákazníků - od covidu, přes brexit, po válkuVstupní strategie TEMU a agresivní marketingJak reagovat na současnou situaci na trhu Optimalizace zvýšených marketingových nákladů přes marže, dodavatele a automatizaciJaké oblasti firmy optimalizovat Výhody individuálního přístupu k jednotlivým trhům Důležitost brandu a zákaznické důvěry pro konkurenceschopnostAplikace jako cesta k vracejícímu se zákazníkoviKdy dává smysl pro e-shop mít aplikaci Specifika kombinace marketplace, klasického e-shopu a privátní značky✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- EXEC Talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈

Hodnocení epizody

Další epizody