#86 Adéla Vašíčková o aktuálních trendech v influencer marketingu

před 9 měsíci

51 min

#86 Adéla Vašíčková o aktuálních trendech v influencer marketingu



Popis epizody

Adéla Vašíčková působí na pozici Head of Influencer Marketing v Publicis Group, kde přes 14 let vytváří kampaně pro české i globální značky. Základům influencer marketingu jsme věnovali třetí díl PÍÁRKA, a proto jsme se tentokrát zaměřili na aktuální trendy. Jak se za poslední roky influencer marketing proměnil? Co v něm funguje? Čemu bychom se naopak měli vyhnout? A jak influencery využít pro další komunikační kanály? Tento díl věnujeme všem, kteří chtějí s influencery pracovat kreativně.❓Kde najdete HOSTA:LN: https://www.linkedin.com/in/adelachvalovska/🔹 Další zajímavé odkazy:Web: https://www.publicisgroupe.cz/cs/Kdo vás podcastem provedl?👱🏻‍♀️Nikola:LN: https://www.linkedin.com/in/nikolalorinczova/IG: https://www.instagram.com/nikolalorincz/FB: Nikola Lörincz👩🏻Pavla:LN: https://www.linkedin.com/in/pavlaumlaufova/IG: https://www.instagram.com/paja_umlauf/FB: Pája UmlaufováJsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO.IG: https://www.instagram.com/piaristii/FB: https://www.facebook.com/search/top?q=piaristiWeb: https://www.piaristi.cz/csE-mail: piaristi@piaristi.cz

Hodnocení epizody

Další epizody