• Facebook
  • Youtube
  • Instagram

Buduj značku

Petr Schwank
Víte, jak to udělat, aby vás lidé zbožňovali? Aby vás obhajovali u známých a posílali k vám sami od sebe další a další zákazníky? Potřebujete mít značku, kterou milují. Buďte malým Applem ve svém oboru. V dnešní době na to máte. Podcast Buduj značku vám v této cestě pomáhá. Vychází každé úterý a moderuje ho majitel mediální agentury EP Petr Schwank.
Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

93 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: 200: Matěj Kunc a Josef Lebeda: Speciál o tom, jak se nekupuje dům
    200: Matěj Kunc a Josef Lebeda: Speciál o tom, jak se nekupuje dům
    15. 4. 2021
    Rozlišuje zájemce při koupi byt a dům? Jak kupovat dům? Proč je potřeba řídit očekávání klientů? Jak moc důležitá je při rozhodování cena? Je lepší rekonstruovat starší dům nebo stavba nového?
  2. Logo epizody: 199: Matěj Kunc a Josef Lebeda: Speciál o nejčastějších závadách nemovitostí
    199: Matěj Kunc a Josef Lebeda: Speciál o nejčastějších závadách nemovitostí
    13. 4. 2021
    Setkali se někdy Josef a Matěj s nabídkou, kde se fotografie a realita velice lišily? Jaké závady na nemovitosti jsou kritické a jaké nejčastější? Unikla někdy technikovi nějaká vada, když nemovitost kontroloval? Jaký je postup, když se nějaká závada objeví?
  3. Logo epizody: 198: Michal Dědek: Lpíme na kvalitě produktu a osobnosti majitele firmy
    198: Michal Dědek: Lpíme na kvalitě produktu a osobnosti majitele firmy
    8. 4. 2021
    Na co Michal dnes nejraději vzpomíná? Jak přestat být příliš důvěřivý? Co člověka vede k založení vlastního fondu? Jak je těžké zrealizování projektu kvůli kterému fond vznikl? Jak si Michal vybírá projekty? Proč je na trhu přebytek prostředků?
  4. Logo epizody: 197:  Cristina Muntean: Učím lidi, jak mluvit s novináři a prezentovat svou osobní značku
    197: Cristina Muntean: Učím lidi, jak mluvit s novináři a prezentovat svou osobní značku
    6. 4. 2021
    Jak se poslední dobou vyvíjel pohled na osobní značku? Jak si Cristina definovala svoji hodnotu? Jak Cristina začínala? Co e to budování osobní značky? Jaký by měl být základní cíl při budování osobní značky?
  5. Logo epizody: 196: Alexander Raiman a Fares Měchura, Saleshero: Cold calling je jako pozvání na rande
    196: Alexander Raiman a Fares Měchura, Saleshero: Cold calling je jako pozvání na rande
    1. 4. 2021
    Jak Alexandr a Fares začínali s Cold callingem? Co to vůbec Cold calling? Má dnes ještě vůbec smysl? Měli byste využívat spíše telefon, email nebo kombinaci obojího? Co je na Cold callingu nejtěžší? Proč se obchodníci telefonování vyhýbají?