• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Buduj značku

Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.

Apple  

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

92 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč
    Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč
    19. 9. 2023

    V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou složkou, je pouze jednou z mnoha částí komplexního prodejního procesu. Zjistíte, co se stane, když chybí další kritické komponenty tohoto cyklu, a proč marketing sám o sobě nemůže nikdy plně fungovat, pokud není podpořený ostatními prveky. Kromě toho se dozvíte, jak marketing primárně vzbuzuje zájem,

  2. Logo epizody: Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?
    Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?
    14. 9. 2023

    V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat? Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu, a proč cílová skupina a produkt hrají klíčovou roli. Naučíte se také, proč je kreativita spojená s poznáním vaší cílové skupiny zásadní pro úspěch vaší marketingové strategie. Přidejte se k

  3. Logo epizody: Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.
    Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.
    12. 9. 2023

    Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane, když leadera přestane práce bavit? Jaká je role moderního manažera? Radek Petr začínal před 15 lety jako vystudovaný a (jak sám o sobě říká) velmi průměrný vývojář. Svůj talent našel v tom, jak věci komunikovat a organizovat. Přes kariéru projekťáka a šéfa vývoje se před šesti lety dostal k dnešní

  4. Logo epizody: Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.
    Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.
    5. 9. 2023

    V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod pojem finanční řízení? Dokdy lze firmu řídit v Excelu? Pavel Peňáz se pohybuje ve finančním řízení přes 15 let. Svou kariéru začal jako účetní, postupně se propracoval na pozici finančního ředitele. Od roku 2018 je zakladatelem a CEO v Controlling Solutions, kde pomáhá malým a středním společnostem

  5. Logo epizody: Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?
    Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?
    31. 8. 2023

    Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k němu se v čase změnil. Jak se vlastně má zacházet s videem v roce 2023? Řekneme si v aktuální epizodě podcastu. Tři věci, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku: Video dnes už jako standard Video jako podpora obchodu Krátká videa a jejich frekvence --- Marek Odehnal