• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Buduj značku

Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Moderuje ho majitel podcastového vydavatelství EP Events and Production Petr Schwank.

Apple  

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

92 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Role Instagramu v B2B byznyse pro rok 2023
    Role Instagramu v B2B byznyse pro rok 2023
    8. 12. 2022

    Platí stále, že Instagram je v B2B marketingu opomíjená sociální síť? To bychom s vámi chtěli rozebrat v nové epizodě podcastu Buduj značku. Pojďme se společně podívat na to, jestli a v jakém případě dává Instagram smysl. Dospěli jeho uživatelé do bodu, kdy ocení kvalitní obsah šířený firmami, které mají těžký a náročný produkt na pochopení? Nebo jde stále o doplněk, který není nutné využívat?

  2. Logo epizody: Může TikTok fungovat ve vaší firemní strategii?
    Může TikTok fungovat ve vaší firemní strategii?
    6. 12. 2022

    TikTok. Nová sociální síť, na které se pohybují především mladí lidé. Nicméně je nutné říct, že přesto (nebo právě proto) získává na obrovské oblibě a firmy to samozřejmě registrují. Dává tedy smysl být na TikToku z hlediska byznysu? Nebo je stále ještě v českých podmínkách příliš brzy?

  3. Logo epizody: Klára Escobar: Zaměstnanci hledají místo, kde se obohatí a práce je bude naplňovat
    Klára Escobar: Zaměstnanci hledají místo, kde se obohatí a práce je bude naplňovat
    1. 12. 2022

    Jak správně a dobře pečovat o své zaměstnance? Co znamená super žena a super muž? Na co podle ní zaměstnanci slyší? Čím ji překvapuje generace Z? Jaký má názor na zkrácené úvazky? K čemu je důležitý adaptační plán? Proč je důležitá komunikace? Klára Escobar se oblasti řízení lidských zdrojů věnuje přes 17 let. V bankovním sektoru se pohybuje od roku 2010. Ve společnosti MONETA Money Bank pracuje

  4. Logo epizody: Vít Hanuš: Za startup považuji společnost, která má schopnost přežít. Začínající podnikání bych startupem nenazýval
    Vít Hanuš: Za startup považuji společnost, která má schopnost přežít. Začínající podnikání bych startupem nenazýval
    29. 11. 2022

    Jak se k Zero Gravity fondům dostal? Jsou všechny startupy ve svém jádru stejné? Jak by zhodnotil startupy v Česku? Co jsou podle něj inovativní aspekty? Ve kterých odvětvích vnímá budoucnost? S kolika projekty se v rámci jednoho měsíce setká? Vít Hanuš působí deset let v byznysovém prostředí, má mezinárodní zkušenost z transakčního prostředí, kdy pracoval i na velkých fúzích Avastu nebo

  5. Logo epizody: Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme
    Andrej Hyben, Michal Vittek: U zaměstnanců hledáme zápal pro to, jak fungujeme
    24. 11. 2022

    Jaké milníky ve společnosti vnímají? Jak dlouho trvá „výchova člověka”? Jak je těžké nalézt kvalitního člověka? Co je dynamická kultura? Co je vlastně projekt Juno? Mají mezinárodní ambice? Jak řeší generování nových klientů pro aplikaci? Jaké mají priority? Andrej Hyben se v oblasti IT pohybuje posledních 15 let. Od roku 2014 vlastní a vede vývojovou společnost DENEVY, která před čtyřmi lety