• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Buduj značku

Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Moderuje ho majitel podcastového vydavatelství EP Events and Production Petr Schwank.

Apple Web 

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre podcastu:

92 %

Seznam epizod

  1. Logo epizody: Peter Maslik: Důležité je získat důvěru lidí, pak už jde jen o postavení na trhu
    Peter Maslik: Důležité je získat důvěru lidí, pak už jde jen o postavení na trhu
    4. 8. 2022

    Jak přistupuje k fintechovému světu? Proč je pro něj důležitý silný partner? Jaké to je spojit se silným brandem? Jací jsou jeho investoři? Na co sází? Jakou mají cílovou skupinu? Pro koho je projekt vhodný? Co se děje s financemi investora do projektu? Bude takovýchto projektů vznikat víc? Peter Maslik má za sebou dlouholeté zkušenosti z budování fintechových firem - jak z České republiky, tak

  2. Logo epizody: David Bureš: V době covidu jsme museli být kreativní, semknuli jsme se a zjistili jsme, že je to příležitost
    David Bureš: V době covidu jsme museli být kreativní, semknuli jsme se a zjistili jsme, že je to příležitost
    2. 8. 2022

    David Bureš se přes 21 let věnuje nemovitostem a financím. Založil původně rodinnou firmu Bureš & partneři, která už má ale přes 40 lidí a spravuje přes 400 investičních nemovitostí. Jaké byly jeho začátky? Jak si rozuměl s bratrem, se kterým šel do projektu společně? Co jej vedlo k tomu odklonit se od hypotečního poradenství? Co pro něj bylo nejtěžší? Jak se během let vyvíjela jeho motivace k

  3. Logo epizody: Jakub Šulák: To nejdůležitější je, aby lidé s firmou žili. Pak to dělají rádi
    Jakub Šulák: To nejdůležitější je, aby lidé s firmou žili. Pak to dělají rádi
    28. 7. 2022

    Jak je složité se na domácím i celoevropském trhu prosadit? Co říká svým obchodníkům a kolik jich v současné době má? Co je pro obchodníky důležité? Jak je pro něj složité autorské právo? Co jej překvapilo na práci s lidmi? Jak motivuje své týmy? Jakub Šulák dal před šesti lety dohromady značku Forscope, která se orientuje na výkup nepotřebného softwaru - a potom jej prodává firmám, které jej

  4. Logo epizody: Petr Žabža: To, co nás odlišuje od ostatních, je obsah
    Petr Žabža: To, co nás odlišuje od ostatních, je obsah
    26. 7. 2022

    Finax přináší pro posluchače a diváky této epizody podcastu „Buduj značku” zajímavou nabídku. Pokud se stanete klientem Finax v období od 26. července 2020 až 8. srpna 2020 a svůj první účet si otevřete na tomto [...] - bude Vám Finax Vašich prvních 1,000 Eur spravovat po dobu 12 měsíců zcela zdarma! Tak neváhejte. Petr Žabža se 25 let věnuje finančním trhům. Pracoval pro finanční

  5. Logo epizody: Jan Kalianko: Uspět s e-shopem je jako vyhrát v loterii
    Jan Kalianko: Uspět s e-shopem je jako vyhrát v loterii
    21. 7. 2022

    Česko = území e-shopů. Dnes se vracíme ke starší epizodě s Janem Kaliankem, který je konzultantem v oblasti e-commerce. Jan Kalianko rozumí e-shopům a jejich majitelé si ho zvou, aby jim našel chyby. Většinou jsou v komunikaci mezi vedením a zaměstnanci. Jen tím se dá podle Janových slov ušetřit spoustu peněz. A pokud se chcete dozvědět více, poslechněte si i Janův podcast Eshopař. Naleznete ho