• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: Buduj značku

Jak si vytvořit seznam leadů v B2B salesu?

9. 5. 2023 | Buduj značku

V dnešním díle podcastu Buduj značku se budeme zaměřovat primárně na obchodní pipeliny. Tady jsou tři klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu epizody: 1. Definujte profil ideálního zákazníka: Definujte jasně profil ideálního zákazníka, včetně demografických údajů, odvětví, velikosti společnosti a bolestivých bodů. 2. Kvalifikujte své potenciální zákazníky: Ne všechny potenciální zákazníky jsou stejné. Kvalifikujte své potenciální zákazníky tím, že porozumíte jejich potřebám, rozpočtu a časovému plánu. 3. Vychovávejte své potenciální zákazníky: Ne všichni potenciální zákazníci jsou připraveni k okamžitému nákupu. Používejte taktiky péče o potenciální zákazníky, jako je e-mailový marketing, webináře a personalizovaný obsah, abyste si vybudovali vztah s potenciálními zákazníky a udrželi svou firmu v popředí zájmu. --- Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o aktuálním dění na finančních trzích. Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a [...] firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: Buduj značku
Buduj značku
Petr Schwank

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...

Seznam epizod

  1. Jiří Dobeš: Hierarchické řízení se přežilo, dnes je potřeba více naslouchat a méně velet
    26. 9. 2023 |

    Buduj značku

    Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze

  2. Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč
    19. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou

  3. Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?
    14. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak

  4. Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.
    12. 9. 2023 |

    Buduj značku

    Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane,

  5. Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.
    5. 9. 2023 |

    Buduj značku

    V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod

  6. Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?
    31. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k

  7. Josef Scharfen: Podnikat ve Spojených státech je mnohem snažší. Rozdíl je ve schopnosti prodat se.
    29. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji

  8. Je B2B marketing levnější než v minulosti?
    24. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná

  9. Petr Macek: Zákazníci jsou čím dál namlsanější. Zřejmě je to dobou
    22. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné

  10. Ondřej Horák, Pavel Svetík: IT specialisty zajímá projekt, technologie, peníze a flexibilita.
    17. 8. 2023 |

    Buduj značku

    Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze

Logo epizody: undefined

00:00

00:00