• Facebook
  • Instagram
Logo podcastu: PÍÁRKO

#67 Olga Trčková z DSC Gallery o tom, jak propagovat umění, aby se prodávalo

9. 6. 2022 | PÍÁRKO

Olga Trčková je sběratelka umění, galeristka a investiční expertka pro současné umění. V roce 2009 založila společně s Petrem Šecem a Edmundem Čučkou soukromou galerii DSC Gallery, která se zaměřuje na současné umění a spolupracuje s řadou českých i zahraničních umělců. K čemu používá Olga Trčková svůj Instagram? Co je v rámci PR galerie nejdůležitější? Jak na vztah se sběratelem? A může dnes dobře prodávat umělec svá díla i bez zastoupení galeristy? Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak funguje propagace v současném umění, tento díl je přímo pro vás! V bonusové epizodě na Patreonu, Pickey a HeroHero najdete pokračování o osobním PR Olgy Trčkové. Dozvíte se, jak používá vlastní web olgatrckova.cz, jak spolupracuje s médii a zda je pro ní v propagaci důležitá móda. V bonusovém díle se také bavíme o tom, jakou roli hraje v rámci PR galerie silná osobnost galeristy a o čem je její nová kniha _„The power of communication in the Gallery.“ _ 🔹 Další zajímavé odkazy: * DSC Gallery: https://dscgallery.com/ Web Olgy Trčkové: https://www.olgatrckova.cz/ ArtLover: [...] *** ❓ Kde najdete HOSTA:* LN: [...] [...] * Kdo vás podcastem provedl? 👱🏻‍♀️ Nikola: LN: [...] [...] Nikola Lörincz 👩🏻 Pavla: LN: [...] [...] Pája Umlaufová Jsme PIARISTI. Specializujeme se na komunikaci v oblasti kultury, designu a umění. Snažíme se vždy přinést něco navíc. A tak vedle kampaní organizujeme také kurzy a natáčíme podcast PÍARKO. IG: [...] [...] [...] piaristi@piaristi.cz

Hodnocení

Moje hodnocení:

Skóre epizody:

--

Ohodnoť epizodu!

Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpení

Podcast

Logo podcastu: PÍÁRKO
PÍÁRKO
Piaristi

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Podcast Nikoly Lörinczové a Pavly Umlaufové z agentury PIARISTI o kulturním PR a marketingu s hosty z agentur, médií i kultury....

Seznam epizod

  1. #77 Lukáš Bartoň z PHD o práci mediální agentury
    24. 11. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš je Managing Director mediální agentury PHD, která spadá do skupiny Omnicom Media Group – jedné

  2. #76 Alex Gritsayev o Reels a všem, co o nich potřebujete vědět
    20. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Alex Gritsayev založil agenturu Socialmind, která pomáhá firmám i jednotlivcům s marketingem na

  3. # 75 Jakub Mařík o budoucnosti Instagramu
    6. 10. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jakub Mařík je marketingový konzultant. Specializuje se na influencer marketing a má za sebou řadu

  4. #74 Jiří Bulan o síle a potenciálu Twitteru
    22. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jiří Bulan vede kurzy „Jak na Twitter“ pro ČTK a působí jako konzultant a publicista v oboru

  5. #73 Michal Bošela z Invie o marketingu cestovního ruchu
    8. 9. 2022 |

    PÍÁRKO

    Michal Bošela je marketingový manažer Invie – největší cestovní agentury ve střední Evropě. Zároveň

  6. #72 Jan Klusoň z Welcome to the Jungle o čtyřdenním pracovním týdnu
    25. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Jan Klusoň je odborník na firemní kulturu a CEO pracovní platformy Welcome to the Jungle. Ta

  7. #71 Daniel Blažek z Woltu o regionálním marketingu od Ostravy až po Vary
    11. 8. 2022 |

    PÍÁRKO

    Daniel Blažek stojí v čele marketingu tuzemské pobočky Woltu od podzimu 2020. Když do firmy

  8. #70 Martina Bechyňová z Liftago o komunikaci s trolly na sociálních sítích
    28. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Martina Bechyňová alias Inkoustová tečka vede komunikaci společnosti Liftago, školí sociální sítě i

  9. #69 Barbora Bergová z BB Media Consulting o PR luxusních značek
    7. 7. 2022 |

    PÍÁRKO

    Barbora Bergová je zakladatelka agentury BB Media Consulting. Ta se specializuje na PR & marketing v

  10. #68 Lukáš Pleskot o esportu jako příležitosti pro značky i marketéry
    23. 6. 2022 |

    PÍÁRKO

    Lukáš Pleskot je předseda České asociace esportu, majitel agentury PLAYzone a samozřejmě vášnivý

Logo epizody: undefined

00:00

00:00