6. 12. 2022 | Buduj značku
TikTok. Nová sociální síť, na které se pohybují především mladí lidé. Nicméně je nutné říct, že přesto (nebo právě proto) získává na obrovské oblibě a firmy to samozřejmě registrují. Dává tedy smysl být na TikToku z hlediska byznysu? Nebo je stále ještě v českých podmínkách příliš brzy?
--
Ohodnoť epizodu!
Skóre se objeví až epizodu ohodnotí několik uživatelů. Měj chvíli strpeníJak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb s...
Buduj značku
Múza nepřichází sama. A s tím, co všechno musíte jako podnikatelé a manažeři ve své práci vykonávat,
Buduj značku
Newslettery fungují. Nebo nefungují? Marketéři a podnikatelé jsou v tomto směru často rozpolcení.
Buduj značku
Co jej vedlo k tomu zapojit do marketingu podcasty? Co je to Marketing 5.0? Proč je dobré nečekat na
Buduj značku
Je to téma, které je hodně spojeno s budováním značky. Důvěra se nerodí hned a její základy je dobré
Buduj značku
V čem vidí výhody online působení? Proč má rád citát Dav se vždy mýlí? Jaké schopnosti jsou důležité
Buduj značku
Jak vnímá situaci kolem akcií? Dojde k recesi? Co je emoční dividenda? Jaký cíl by si podle něj měli
Buduj značku
Co Nikol s Dávidem vedlo k tomu, aby se pustili do vlastního projektu? Jakým způsobem je ovlivnil
Buduj značku
Jak se ke svému oboru dostal? Jak vůbec začínal? Proč jej nebavilo pojišťovnictví? Proč u něj
Buduj značku
Proč je pro něj důležitá trpělivost? Kdy začala jeho manažerská kariéra? Plánuje se se svou
Buduj značku
Budete v roce 2023 rozšiřovat svůj tým o marketingového experta? V tom případě je tato epizoda
00:00
00:00