3. Romana Voříšková – ze Slevomatu k visual merchandisingu a krásným výlohám

před 5 lety

56 min

3. Romana Voříšková – ze Slevomatu k visual merchandisingu a krásným výlohám



Popis epizody

Romana Voříšková (dříve Sudová) po gymnáziu vystudovala anglickou filologii a tělesnou výchovu na Univerzitě Palackého. Během studia vycestovala na 3 semestry do zahraničí. Po kratší korporátní zkušenosti zběhla do světa startupů. V projektu bezrealitky.cz se věnovala PR a Marketingu, pak spolu s Tomášem Čuprem a Petrem Bartošem založili Slevomat, kde měla na starosti zajišťování a dohled nad nabídkami, které portál nabízel. Po velmi intenzivní spolupráci se rozhodla jít vlastní cestou a založila firmu Ve výloze, která se věnuje propagaci a osvětě visual merchandisingu a tvorbě krásných funkčních výloh. Aktuálně se Romana věnuje především rodině, v příštím roce se chystá znovu začít více pracovat. Co se z rozhovoru dozvíte: podle čeho si vybírala obor studia a jaké byly její pracovní začátky jak se dostala ke své práci v projektu Bezrealitky.cz, Slevomat.cz a jaká byla její role v těchto projektech jaký byl rozdíl v práci pro startupy a v korporátní společnosti co jí vedlo k založení vlastní firmy a proč se rozhodla zrovna pro visual merchandising a výlohy kolik investovala a jestli by dnes něco udělala jinak jak se vyvíjelo zaměření její firmy jak se její podnikání změnilo s narozením dětí co pro ni bylo v podnikání nejobtížnější jaký má pracovní režim dnes, co aktuálně dělá a jaké má plány do budoucna.

Hodnocení epizody

Další epizody