10 nejposlouchanějších podcastů měsíce listopadu 2020
Matylda Hofschnaidrová
21. 12. 2020
Nemáte nápady na to, co poslouchat? Inspirujte se žebříčkem deseti nejposlouchanějších podcastů posledního měsíce.
1. Vyhonit ďábla
Už několik měsíců vedou dámy Zuzana a Terezie žebříčky poslechovosti v podcastových aplikacích a druhý měsíc se s přehledem drží na prvním místě i u nás. Ve svém podcastu probírají témata, z kterých by se leckdo začervenal. Často si zvou do svých dílů odborníky a spolu se snaží vyhnat ďábla – zbavit se sexuálních tabu.
2. Linka
Dalším podcastem, který zůstává na stejném místě jako minulý měsíc je podcast LINKA z dílny Elite Bloggers Podcasts. Bloggerka Tereza Salte a youtuber Kovy si v něm povídají nejen o aktuálních tématech, která hýbou světem. Kromě dílů o amerických volbách nebo Black Friday svým posluchačům přináší třeba typy, jak lépe nakládat s penězi nebo jak překonat zklamání.
3. Kdepa copa
Markéta ve svém podcastu probírá všechno. Od toho, jakých lidí se držet přes povídání o vlastní svatbě až k tomu co by poradila svému mladšímu já. Tento podcast se od minulého měsíce posunul o pět míst nahoru, z osmého na třetí.
4. U kulatého stolu
Podcast moderátorské dvojice Martina Klesnila a Patrika Fialy je jedním z nejznámějších na české podcastové scéně. Do studia si vždy pozvou jednoho hosta a snaží se s ním mluvit o tématech, která jinde nezmínil.
5. Psychologický podcast
Psychologický podcast je dílem psycholožky Evy, která se jeho prostřednictvím snaží rozšířit povědomí o svém oboru. Čekají na vás zde tak jak obecná témata z psychologie, rozhovory s odborníky, tak i různé zajímavosti z praxe.
6. Follow Your Magic
Podcast blogerky Christie opět z od Elite Bloggers Podcast. Christie má na svědomí mimojiné projekt Za normální holky. V podcastu věnuje spiritualitě, myšlenkám, zdraví těla i duše a seberozvoji. Sdílí svoje příběhy a příběhy inspirativních lidí.
7. Černá a bílá
Jak autorky tvrdí, Černá a Bílá je všechno, jen ne černobílý podcast. Nely Březinová a Valentýna Procházková v něm vypraví o svých tragikomických životech, díky kterým si budete připadat, že ten váš neni zas tak na nic.
8. Off Season
Off Season je především fotbalový podcast od autorů s přezdívkami Labello a Bulhar. Kromě fotbalu se v uvolněné atmosféře můžete ale setkat i s tématy týkajících se rapu, bulvárních novinkách i mnoho dalšího.
9. Se ségrou
Blogerky Nicole a Lucka, ségry, které v podcastu sdílí svoje příběhy, životy, pohledy na svět a zážitky. Nicole a Lucku možná znáte jako A cup of style a o to víc vás jejich podcast baví.
10. Ranní show
Velkou klasikou na české podcastové scéně je Ranní show Evropy 2 velmi dobře známé dvojice – Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Jejich tříhodinová ranní smršť humoru, zábavy a nejednoho překvapení.
Další články
TOP 10 sportovních podcastů, které musíte znát!
Podcasty pro všechny, které baví sport! Ať už jeho provozování nebo jen koukání na něj v telce. Od hlubších pohledů na strategie a taktiky až po osobní příběhy sportovců. Tyhle podcasty nabízejí zábavný a poučný pohled na svět sportu. My jsme jich pro vás vybrali 10 nejposlouchanějších, které se zabývají jak sportem obecně, tak fotbalem, během a spoustou dalšího.
Šárka Möllerová
23.4.2024
1 700 aktivních podcastů. Posluchači jsou těm svým věrni a naučili se za ně platit
V Česku je podle autora projektu České podcasty Dana Tržila okolo sedmi tisíc podcastů. Aktivních pak zhruba 1700 (mají letos alespoň jednu novou epizodu). Uživatelé se za podcasty navíc naučili platit. Předplatitelská platforma Forendors zveřejnila data o podporovatelech českých podcastů. Z nich vyplývá, že Češi jsou věrní většinou jednomu tvůrci. Navíc každý rok kvůli přeplácení podcastů sáhnou hlouběji do kapsy. Peníze za obsah se zvyšují, ale snižuje se jeho délka. Průměrně totiž epizody trvají 41 minut. Kolik Češi za měsíc stráví poslechem podcastů? Poslouchají více ženy nebo muži? A kdy se podcasty nejvíc poslouchají? Podívejte se s námi na největší statistiku podporovatelů podcastů v Česku.
Šárka Möllerová
16.4.2024
Podcastová reklama na vzestupu! Jaké jsou její druhy?
Podcasty nemusíme využívat jen jako médium pro zábavu a informace – dají se také využít pro budování značek a oslovování zákazníků. Nedávná studie společnosti Acast ukazuje, že podcastová reklama je na vzestupu a stává se klíčovým prvkem pro značky zaměřené přímo na spotřebitele. Ale jak přes podcasty propagovat svůj produkt? Podívejme se na několik způsobů, jak využít sílu podcastů k posílení značky a dosažení úspěchu ve světě DTC (direct-to-consumer) reklamy.
Dan Tržil
9.4.2024
Obecné
Ochrana soukromí